پایگاه خبری روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یکی از پست‌های خود نوشت: روحانی رئیس جمهور ایران اکنون موزیک ویدئو «بله ما می‌توانیم» خودش را دارد.

این پایگاه خبری می افزاید: «موزیک ویدئویی که به نام «بله ما می‌توانیم» در سال 2008 هنگام کاندیداتوری باراک اوباما، سخن‌رانی‌های وی را به صورت ترانه درآورده بود به یاد دارید. به یاد دارید که تصاویر بسته سیاه و سفید، گیتارنوازی، رفتارهایی بسیار دوستانه و ترانه‌ای احساسی داشت و میلیون‌ها بار در یوتیوب کلیک خورد.»

واشنگتن پست در ادامه می نویسد: «اکنون روحانی، رئیس جمهور ایران، کسی که در آگوست سال جاری با یک برنامه‌ی معتدل و تا حدودی اصلاح طلبانه انتخاب شد، اکنون نسخه خودش از این موزیک ویدئو را دارد. نام این موزیک ویدئو «آرزوها» است، و یک کپی از ویدئوی 2008 اوباما است. یک کپی از موسیقی آن و زبان ترانه آن را هم در خود دارد. غیر از بازیگران که ایرانی هستند و فارسی می‌خوانند.«

نام اثر: نوسفر
مناسبت: صدمين روز تشكيل دولت
سازنده: حسين دهباشي (تهيه كننده فيلم تبليغاتي روحاني در مبارزات انتخاباتي، تاريخ پژوه و مستندساز، عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش، روزنامه نگار)
خواننده: اميرحسين مدرس با همكاري گروه هم آوازان
استايل تصويري: كلاژ سياه سفيد
تاريخ توليد: ۱۳۹۲-۲۰۱۳


دانلود فیلم تبلیغاتی دکتر حسن روحانی


نام اثر: ما مي توانيم
مناسبت: تبليغ انتخاباتي براي اوباما
سازنده: مايك جوركواك (تهيه كننده موسيقي) و ويليام جيمز آدامز معروف به ويل آي ام (خواننده و تهيه كننده موسيقي، طراح مد و لباس، مدير ابداعات شركت خصوصي اينتل)
خواننده: ويل آي ام با همكاري گروه هم آوازان
استايل تصويري: كلاژ سياه سفيد
تاريخ توليد: ۱۳۸۶ - ۲۰۰۸
دانلود فیلم تبلیغاتی باراک اوباما