مهم:حتماً ببینید: این مستند زیبا که گوشه هایی از زندگی ، ایثار ، ایستادگی شهید شید علیرضا ستاری در مقابل فتنه گران سال 88 در روز عاشورا و شهادت او را روایت می کند ، به مدت 34 دقیقه با کیفیت عالی قابل دریافت است

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه هنر ناب اسلامی ، در این مستند قطعاتی از فیلم مصاحبه با شهید سید علیرضا ستاری ، مادر ، همسر ، یکی از دو فرزندان او و چند تن از بستگانش و همچنین حجج اسلام علیرضا پناهیان و حمید رسایی به همراه روایت زندگی او به نمایش در آمده است.

سید علیرضا ستاری در روز عاشورای سال 1388 (6 دی 88) در قالب امدادگر هلال احمر دو نفر را که توسط فتنه گران به همراه موتورشان به آتش کشیده شده بودند ، نجات می دهد و ضمن سوختگی ، توسط منافقین کوردل و حرمت شکن ، مورد ضرب و شتم بسیار شدید قرار می گیرد ، تا جایی که در همان روز گواهی فوت وی صادر می شود.

دست و پنجه نرم کردن با عوارض جسمی و روحی این حملات وحشیانه و چندین عمل جراحی به تدریج سید علیرضا ستاری را از پای در می آورد تا جایی که در روز 17 بهمن 1392 تاب آخرین عمل جراحی را نیاورده و به خیل شهدایی که سال ها تفحص شان می نمود، می پیوندد و پیکر پاک و مطهرش در روز 18 بهمن 92 بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی تهران ، از میدان شهدا تشییع شده و در قطعه شهدا آرام می گیرد.

او دارای دو فرزند کوچک هفت و دو سال و نیمه است که در سال های آتی به پدر شهیدشان که در اوج مظلومیت برای حراست از انقلاب اسلامی و نجات جان مظلومین به شهادت رسیده است ، خواهند بالید.

این مستند نسبتا کوتاه اما تاثیرگذار ، حدود یک هفته پس از شهادت این شهید بزرگوار ، در روز جمعه 25 بهمن 1392 از سری برنامه های « از آسمان » به نمایش در آمد.

مؤسسه هنر ناب اسلامی ضمن تقدیر از تولیدکنندگان چنین برنامه های ارزشمندی پیرامون شهدای فتنه 88 ، فایل این مستند 34 دقیقه را جهت دانلود در اختیار عموم علاقمندان به انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار شهادت قرار می دهد.

برای دانلود مستند شهید سید علیرضا ستاری با کیفیت HD و فرمت MP4 بر روی همین لینک کلیک بفرمایید.

خواهشمند است به منظور نشر فرهنگ انقلاب اسلامی ، با لینک به این صفحه ، در بازنشر آن بکوشید.