در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال کشور از سوی بازیکنان این تیم یک توپ والیبال که به امضای همه بازیکنان رسیده بود،‌ به‌ همراه پیراهن کاپیتان تیم به محمود‌ احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اهدا شد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ هیات دولت دهم به دلیل درخشش بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی به آنان اعطا کرد و همچنین با مساعدت رئیس‌جمهور و دستور مستقیم به وزیر مسکن قرار شد تا به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل اختصاص یابد.
به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ هیئت دولت با اعطای 50 میلیون تومان جایزه نقدی و یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل از اعضای تیم ملی والیبال کشورمان تقدیر کردند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران،  23 تیرماه 1392 و در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورخ  مورد تقدیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت دولت قرار گرفتند.

هیئت دولت به دلیل درخشش بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی به آنان اعطا کرد و همچنین با مساعدت رئیس‌جمهور و دستور مستقیم به وزیر مسکن قرار شد تا به هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال یک دستگاه آپارتمان به شرط تأهل اختصاص یابد.

در این مراسم علاوه بر کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال رئیس فدراسیون والیبال نیز حضور داشت.

بازیکنان تیم ملی والیبال نیز با اعطای یک توپ والیبال امضاء شده و پیراهن معروف کاپیتان تیم ملی والیبال از رئیس‌جمهور به دلیل حمایت‌های بی‌شائبه‌اش تشکر کردند.