اين نرم افزار درباره ولایت فقیه، نظام سیاسی اسلام و انقلاب اسلامی مي باشد كه طي آن به مضامین و موضوعاتی درباره بررسی پیشینه، ادله و مبانی ولایت فقیه، بیانات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، رابطه ولایت فقیه با نظام سیاسی و مردم، ولایت فقیه در قانون اساسی، دموكراسی در نظام ولایت فقیه و پاسخ به شبهات پرداخته شده است.

یكی از بخش های بسیار جذاب و مهم این نرم افزار، بخش "ولایـــــــــــت فقیه از منظر دیگران" می باشد؛ كه مجموعه ایی از نظرات و دیدگاه های متنوع در خصوص این بحث (ولایت فقیه) است كه همه ی این نظرات همچون یك مباحثه ی علمی دور هم جمع شده اند.
از جمله نظرات شخصیت های بزرگی همچون:(علامه امینی،آیت الله خویی،شهیدان مصطفی خمینی و استاد مطهری،سید محمد بحرالعلوم،علامه مظفر،شیخ عبدالله محمدمامقانی،صاحب جواهر،علامه نائینی،فیض كاشانی،شیخ انصاری،آیت الله صدر و ...)
برای این پست مناسب دیدم یكی از این دیدگاه ها را عنوان كنم به همین منظور در ادامه با هم قسمتی از دیدگاه شیخ محمدرضا مظفر را در خصوص مبحث "ولایــــــــت فقیه" می خوانیم:
« وعقیدتنا فى المجتهد الجامع للشرایط نایب الامام، علیه السلام، فى حال غیبة و هو الحاكم والرئیس المطلق له ما للامام فى الفصل فى القضایا و الحكومة بین الناس والرادّ علیه، رادّ على الامام والرّاد على الامام رادّ على اللّه تعالى وهو على حد الشرك باللّه كما جاء فى الحدیث عن صادق آل البیت، علیه السلام، فلیس المجتهد الجامع للشرایط مرجعاً فى الفتیا فقط، بل له الولایة العامة فیرجع الله فى الحكم والفصل والقضاء وذلك من مختصاته لایجوز لاحدان یتولاها دونه الاّ باذنه كما لاتجوز اقامة الحدود والتعزیرات الا بامره و حكمه و یرجع الیه ایضا فى الاموال التى هى من حقوق الامام، علیه السلام، ومختصاته وهذه المنزله او الریاسة العامة اعطاها الامام، علیه السلام، للمجتهد الجامع الشرایط لیكون نائبا عنه فى حال الغیبة ولذلك یسمى نایب الامام. »
ترجمه: « ما بر این باوریم مجتهد جامع شرایط، نایب امام در زمان غیبت و حاكم و رئیس مطلق است. براى اوست در زمینه قضاوت بین مردم، همان اختیار كه براى امام (ع) است. و در حدیث از امام صادق (ع) آمده است: كسى كه حكم او را نپذیرد حكم امام و در واقع حكم خدا را نپذیرفته است. مجتهد جامع شرایط، تنها مرجع در فتوا نیست، بلكه براى او ولایت عامه است. اقامه حدود و تعزیرات جایز نیست مگر به فرمان او. رسیدگى و دخالت در اموال امام (ع) نیز از ویژگیهاى فقیه جامع شرایط است و این جایگاه و این ریاست عامه اى كه او از آن برخوردار است، از جانب امام به او بخشیده شده است و به همین دلیل به او نایب امام (ع) مى گویند. » (1)
البته گاهی می شود دست از این رساله و از آن دیدگاه كشید و رساله ی عشق و شهادت را گشود و از روی وصیت نامه ی رهروان ولایت همچون رهروان كربلاء درس ولایــــت را خواند و فهمید. همانطور كه شهید باكری می فرمایند:
« سخنان امـــــام الهام گرفته از آیـــــــات الهی است باید جلوی چشمانمان باشد تا همیشه آنها را ببینیم و از یاد نبریـــم. »
شايان ذكر است نرم افزار «بنيان مرصوص» به همت دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم تهيه و در سالگرد حماسه 9 دي (زمستان 1389) منتشر گرديده است.
=> لينك دانلود مستقيم اين نرم افزار با حجم 2100 مگابايت و در قالب 23 فايل فشرده ذيلاً به حضور تمامي عاشقان ولايت تقديم مي گردد:


دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش اول نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش دوم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش سوم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش چهارم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش پنجم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش ششم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش هفتم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش هشتم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش نهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش دهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش يازدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش دوازدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش سيزدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش چهاردم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش پانزدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش شانزدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش هفدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش هجدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش نوزدهم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش بيستم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش بيست و يكم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش بيست و دوم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 98 مگابايت

دانلود لينك مستقيم فايل فشرده بخش بيست و سوم نرم افزار بنيان مرصوص با حجم 46 مگابايت

 

توجه : پس از دانلود تمامي 23 قسمت نرم افزار مذكور ، آنرا توسط نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج نموده و استفاده نماييد- التماس دعا