مطالب این کتاب خلاصه ای از مطالعات و بررسیهای اقتصادی انجام شده در ستاد طرح تحولات اقتصادی و دبیرخانه ستاد می باشد که در سال 1391 منتشر گردید.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، دکتر محمدرضا فرزین ضمن انتشار فایل کتاب مبانی طرح تحولات اقتصادی با تاکید بر هدفمند کردن یارانه ها در سایت شخصی خود نوشته است:

کتاب مبانی طرح تحولات اقتصادی که کار مشترکی از اینجا نب و آقایان دکتر سیدشمس ا لدین حسینی و علی موحدنژاد بود را جهت استفاده کارشناسان و سیاستگذاران اقتصادی کشور در روی سایت گذاشته ام. مطالب این کتاب خلاصه ای از مطالعات و بررسیهای اقتصادی انجام شده در ستاد طرح تحولات اقتصادی و دبیرخانه ستاد می باشد که در سال 1391 منتشر گردید. در پیوست 1 کتاب نیز مقایسه لایحه پیشنهادی دولت برای هدفمندکردن یارانه ها با مصوبه کمیسیون ویژه هدفمندسازی یارانه ها و مصوبه نهایی مجلس شورای اسلامی آورده شده است. در جمع بندی پایان کتاب تلاش شده که براساس اطلاعات و آمار موجود در آن سال گزارشی از نتایج اجرای طرحها ارائه شود که البته این آمار و اطلاعات کافی نبود و به همین دلیل در گزارش دیگری که در روی سایت قابل دسترس است، کارشناسان محترم می توانند ارزیابی عملکرد اجرای هدفمندسازی یارانه ها در کشور را مشاهده نمایند. متأسفانه در سالهای اخیر با وجود اهمیت طرح هدفمندسازی یارانه ها و آثار گسترده آن بر تمام متغیرهای اقتصادی و اجتماعی مردم کشورمان کمتر به بررسی کارشناسی و علمی دقیق آن در حوزه های مختلف توسط دانشجویان رشته اقتصاد پرداخته شده است. به همین دلیل مجموعه ارزیابی ها و تحلیلها و نقدهای موجود کمتر از غنای علمی برخوردار است. امیدوارم اطلاعات، آمار و تحلیلهای کتاب بتواند زمینه ای برای بررسی های دقیقتر دانشجویان اقتصاد در زمینه های مختلف آن باشد.

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف کتاب مبانی طرح تحولات اقتصادی با حجم 5.5 مگابایت

 


 

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف کتاب مبانی طرح تحولات اقتصادی با حجم 5.5 مگابایت