فرمانده کل سپاه ضمن هشدار نسبت به اینکه یکی از تلاشهای دشمن قطعا احیای آشوب‌ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است، گفت: مردم مومن ولایتمدار و با بصیرت با درک شرایط حساس که در آن قرار داریم و با مشارکت حداکثری خود این توطئه جدید دشمن را نیز خنثی خواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره بیانات هشدارگونه مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید سعید فطر نسبت به امنیتی شدن فضای انتخابات چیست؟ گفت: یکی از تلاشهای دشمن قطعا احیای آشوب‌ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است.

وی با اعلام اینکه اخبار و اطلاعاتی که ما داریم نشان می‌دهد از مدت‌ها قبل برای این کار نقشه کشیده و طرح‌هایی نیز آماده کرده‌اند، گفت: آن‌ها می‌خواهند با ایجاد نا‌آرامی‌ها و با تنفس مصنوعی، جریان فتنه را زنده کنند و از سوی دیگر با نشان دادن و برجسته سازی تقابل معترضین با نظام چهره مردمی نظام را در جهان اسلام مخصوصا در جبهه بیداری اسلامی مخدوش کرده و الهام بخشی انقلاب اسلامی را با مانع روبرو سازند.

فرمانده کل سپاه همچنین در جواب پرسش دیگر مهر مبنی براینکه شما به عنوان فرمانده کل سپاه چه راهکارهایی برای مقابله با این ترفند‌ها پیشنهاد می‌کنید، گفت: راهکار نظام همیشه اتکال به ذات لایزال الهی و استظهار به حضور توأم با بصیرت و مومنانه مردم در صحنه بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم و با شعار الله اکبر آغاز شد و با نام خدا و حمایت مستمر مردم راه تعالی بخش خود را طی خواهد نمود، خاطرنشان کرد: مردم مومن ولایتمدار و با بصیرت با درک شرایط حساسی که در آن قرار داریم و با مشارکت حداکثری خود این توطئه جدید دشمن را نیز خنثی خواهند کرد و با برگزیدن نمایندگانی ولایتمدار، انقلابی، ضد اشرافیت، عدالت طلب وساده زیست، مجلسی قوی و مقتدر شکل خواهند داد و خواب پریشان کسانی که برای نظام چه در بعد امنیتی و چه در بعد سیاسی خط و نشان می‌کشند را برهم خواهند زد.