کارگردان مستند «من روحانی هستم» در گفتگویی درباره اثر خود گفت: «منابع اصلی این مستند، کتاب خاطرات آقایان روحانی و هاشمی رفسنجانی است. برخی مدیران دولتی از اکران مستند در دانشگاه‌ها جلوگیری کرده‌اند. این مستند در سه فصل ساخته خواهد شد که فصل اول آن هم‌اکنون در حال اکران است.»

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از جهان ، مهم ترین محورهای گفتگو با معصومه نبوی، کارگردان مستند «من روحانی هستم» بدین شرح است:

ـ مستند من روحانی هستم روایتی منصفانه از زندگی آقای رئیس جمهور از بدو تولد تا سال ۹۲ است. این فیلم به بازگویی مبارزات آقای روحانی قبل از انقلاب و فعالیت های ایشان پس از انقلاب در ارتش، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و نقش ایشان در پرونده های مهم و حساس نظام پرداخته است.

ـ این مستند، اواخر سال ۹۲، در دانشگاه تهران رونمایی شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. در طرح اولیه مستند، تصمیم گرفته شد این مستند به صورت سه گانه و در سه فصل ساخته شود که فصل اول آن هم اکنون در دانشگاه ها در حال اکران است.

ـ درخواست های زیادی از دانشگاه های مختلف در سرتاسر کشور برای اکران این مستند به دست ما رسیده است. علاوه بر این، با توجه به حوزه فعالیت گروه شفق در رسانه های اجتماعی، به ویژه شبکه اجتماعی افسران، این مستند در این رسانه ها با استقبال مواجه و به صورت اینترنتی از شبکه اجتماعی افسران هم اکران شده است.

ـ متاسفانه، برخی از مدیران در بدنه دولت، اجازه اکران این مستند را صادر نکردند و از اکران آن در برخی از دانشگاه ها و مساجد جلوگیری کردند.

ـ با توجه به اظهارنظرهای مکرر آقای رئیس جمهور در رابطه با فضای باز رسانه ای، حتی برای منتقدان، این انتظار می رود که مدیران دولتی نیز در تبعیت از سخنان آقای رییس جمهور، مانع این پخش مستند که سعی داشته بدون کم ترین قضاوتی بر پایه کتاب خاطرات جناب آقای روحانی و اطرافیان ایشان بخصوص کتاب خاطرات آقای هاشمی، به روایت زندگی ایشان بپردازند، نشوند.

کسانی که تمایل به خرید این فیلم دارند، می توانند به فروشگاه سایت سفیرفیلم مراجعه کنند.