مسیح علی‌نژاد جاسوس رسمی انگلیس که در پوشش خبرنگار اهداف شوم دستگاه جاسوسی MI6 را پی می‌گیرد، این بار در اقدامی بی‌شرمانه به حمایت از تروریست‌های منافقین و کومله که در آستانه به دست قانون سپرده شدن هستند، پرداخت.

علی‌نژاد که وظیفه مصاحبه و تخلیه تلفنی را بر عهده دارد و از این طریق و با پول جاسوسی در انگلستان امرار معاش می‌کند، طی مصاحبه‌ای با خانواده‌های تروریست‌های جانی، اقدام به مظلوم‌نمایی برای گروهک‌های تروریستی منافقین و کومله کرد که جنایت‌های آنان برای مردم ایران اظهر من الشمس است. برای مثال همین دو تروریست کومله که در آستانه سپرده شدن به دست قانون هستند، فرزند بی‌گناه امام جمعه مریوان و دو نفر همراهش را به شهادت رساندند.

البته حمایت علی‌نژاد از تروریست‌ها اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد، او در زمان برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران نیز طی مطلبی ـ که در وب‌سایت خود منتشر کرد ـ از اقدامات تروریستی موساد در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی حمایت کرده بود.

پیش از این نیز دیده‌بان با انتشار مطلبی به معرفی مسیح علی‌نژاد پرداخته و در آن‌جا از ارتباط تنگاتنگ وی با گروهک‌های تروریستی چون منافقین پرده برداشته بود.