یکی از مأمورانی که توسط قاتل دکتر سرابی مجروح شده بود، در جلسه دادگاه مدعی شد که از متهم، مدارکی مبنی بر همکاری با گروهک پژاک به دست آورده است.

در ادامه جلسه محاکمه عاملان قتل دکتر سرابی که صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد،‌ مأموران یکی از کلانتری‌های شهرستان گیلانغرب که از سوی متهم مورد حمله قرار گرقته بودند، مجدداً شکایت خود را از متهم اعلام کردند.

یکی از مأموران در خصوص ورود متهم به کلانتری افزود: متهم با بیان اینکه ارباب‌رجوع است، وارد کلانتری شد و مدعی شد که از سوی عده‌ای مورد مزاحمت قرار گرفته است. در همین حین متوجه اسلحه او شدیم که بعد از درگیری، 2 تیر شلیک شد و یکی از آنها به پای همکارم خورد.

در ادامه یکی دیگر از مأموران که از سوی متهم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در تشریح حادثه گفت: همکارم یک نکته را فراموش کرد و آن این است که متهم در اقرارنامه خود آورده بود که از سوی گروهک پژاک برای ترور رجال سیاسی اجیر شده بود. در وسایل وی، تعدادی شماره تلفن و همچنین آدرس‌های اینترنتی مربوط به گروهک پژاک کشف شد.

سجاد در پاسخ به اظهارات این دو مأمور پلیس اظهار داشت: تمام این اظهارات دروغ است. من با پژاک ارتباط نداشتم؛ قبل از فوت دکتر سرابی از طریق ماهواره، شماره‌های گروهک پژاک را به دست آوردم و فقط می‌خواستم از ایران فرار کنم.

وی ادامه داد: من هیچ قصدی برای همکاری با پژاک و گروه‌های ضدانقلاب نداشتم.