نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را به پنهان‌کاری تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرده و خواستار اصلاح این رویه شدند

محمد سلیمانی از افزایش امضاهای نامه نمایندگان به رئیس مجلس درباره اعتراض به عدم اطلاع از مفاد توافقنامه ژنو به 150 امضا خبر داد. حجت‌الاسلام روح‌‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به عدم ارائه اطلاعات دقیق از مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ملت، گفت: امروز نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را به پنهان‌کاری تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرده و خواستار اصلاح این رویه شدند.
به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش امضاهای نامه نمایندگان به رئیس مجلس درباره اعتراض به عدم اطلاع از مفاد توافقنامه ژنو به 150 امضا خبر داد.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نمایندگان خانه ملت خطاب به علی لاریجانی گفت: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده که شرایط موردنیاز برای برگزاری جلسه با دولتمردان مهیا شود.

 

به گفته وی نویسندگان این نامه خواستار این هستند که دولت اطلاعات مربوط به توافقات هسته‌ای و همچنین مذاکرات ژنو در رابطه با سوریه را در اختیار مجلس قرار دهد.

حجت‌الاسلام روح‌‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به عدم ارائه اطلاعات دقیق از مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ملت، گفت: امروز نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را به پنهان‌کاری تیم هسته‌ای اعلام کرده و خواستار اصلاح این رویه شدند.