عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: ابراز نگرانی اخیر جورج سورس از بازداشت احتمالی سران فتنه دلیل محکمی مبنی بر طراحی فتنه 88 از سوی استکبار است.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهارات اخیر جورج سورس در شبکه سی ان ان که در آن عنوان شده که از دستگیری احتمالی سران فتنه نگران است بیان کرد: این اظهارات سند روشنی است که ثابت می کند فتنه 88 را آنها طراحی کرده اند.

وی با بیان اینکه ابراز نگرانی اخیر جورج سورس از بازداشت احتمالی سران فتنه دلیل محکمی مبنی بر طراحی فتنه 88 از سوی استکبار است گفت: همانگونه که این پیش بینی بارها و بارها در روزنامه کیهان انتشار یافته بود اکنون ملاحظه می شود که این پیش بینی فقط یک ادعا نبوده است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آنچه که در فتنه 88 رخ داد، اتفاق دردآوری بود که در آن بسیاری از افراد که تصور ریزشی اینگونه را از آنها نداشتیم به سختی سقوط کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه اظهارات اخیر نشان می دهد که چقدر آنها به فتنه گران داخلی دل بسته بودند تصریح کرد: اینکه شنیده می شود سورس از دستگیری این عده نگران است و به شخص اوباما توصیه می کند تا به صورت پنهان از آنها حمایت کند نشان از آن دارد که سران فتنه برای آنها خیلی اهمیت دارند و آنها امید های زیادی از ناحیه آنها داشتند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر از همان ابتدا که خبر دیدار خاتمی با جورج سورس اعلام شد، هوشمندی برخی افراد با بصیرت در نظام نبود، شاید اکنون هزینه های بیشتری را باید می پرداختیم، البته سران فتنه با اقداماتی ناشیانه و گذاشتن رد پا از خود، کاری کردند که عموم افراد جامعه نیز به ماهیت آنها پی بردند.