این فعال سیاسی می گوید که کارچاق کن ها و رانت خواران، از این پس همیشه این نگرانی را خواهند داشت که نکند درخواست های نامشروع آنان ضبط شود و روزی اعمال مجرمانه شان، برای ملت رو شود.

انتشار بخش هایی از یک فیلم توسط محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار که مربوط به ملاقات سعید مرتضوی و فاضل لاریجانی بود، واکنش های فراوانی در پی داشت.
حجت الاسلام راستگویی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب قریب به 12 سال پیش، خطاب به روسای قوای سه‌گانه، فرمان مهمی در خصوص مبارزه همه جانبه و سازمان یافته با مفاسد مالی و اقتصادی صادر کردند گفت: رانت خواران و دست اندازان به بیت المال باید به عنوان مفسد به جامعه شناسانده شوند.
وی گفت: هر چند حفظ حرمت مومن از حرمت خانه خدا بالاتر است، اما اگر کسی به بیت المال تجاوز کند از دایره مومن بیرون آمده است و باید به مردم شناسانده شود.
وی تصریح کرد: بدون تردید تمام مسئولان و سران سه قوه باید مانند احمدی نژاد نسبت به معرفی افرادیکه وارد رانت خواری می شوند تلاش لازم را داشته باشند و با جدیت عمل کنند.
به گفته وی در این صورت عرصه بر رانت خواران تنگ تر شده و به این ترتیب کمتر شاهد این گونه برخوردها و رانت خواری ها خواهیم بود. چرا که کارچاق کن ها و رانت خواران، از این پس همیشه این نگرانی را خواهند داشت که نکند درخواست های نامشروع آنان ضبط شود و روزی اعمال مجرمانه شان، برای ملت رو شود.