نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه «ترور» یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، گفت: با توجه به اظهارات خاتمی، از این پس هر اتقاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات خاتمی درباره اعتراض تعدادی از دانشجویان به خاتمی، گفت: اینکه آقای خاتمی اعتراض چند دانشجو به مکالمه آقای روحانی با اوباما را به ترور فیزیکی ربط می‌دهد، جای تعجب و تامل دارد؛ خاتمی که شعار زنده باد مخالف من سر می‌داد چگونه انتقاد و اعتراض سالم چند دانشجو را بر نمی‌تابد.

وی افزود: به نظر می‌رسد، آقای خاتمی با آگاهی و اطلاع درباره ترور فیزیکی اظهارنظر کرده است بنابراین دستگاه‌های امنیتی فوراً باید از خاتمی درباره اظهاراتش توضیح بخواهد.

سالک گفت: خاتمی باید اسناد اظهاراتش را در اختیار دستگاه‌های امنیتی قرار دهد و غیر اینصورت خود وی متهم خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه واژه ترور یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، تاکید کرد: با توجه به اظهارت خاتمی، از این پس هر اتفاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود.

وی گفت: نمی‌دانیم چرا آقای خاتمی نمی‌خواهد کشور در آرامش باشد؛ نمی‌دانیم چرا خاتمی حتی در دولت آقای روحانی دست به جنجال آفرینی می‌زند تردیدی نیست که اظهارات خاتمی مشخصاً دولت یازدهم را تضعیف می‌کند.