سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به عربستان سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و تویتر " داشته است.

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و توییتر" داشته است.

فاضل برواری در سخنانی تهدید آمیز در صفحه اجتماعی فیس بوک گفته است: اگر سعودی به مقدسات ما در کربلا حمله کند یا اینکه به فکر اشغال یک وجب از خاک عراق باشد ما نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند. برواری در واکنش به قتل چهار سرباز توسط تروریست ها در الانبار تهدید کرد در مقابل جان این چهار سرباز، چهارهزار نفر از داعش را خواهیم کشت ، در همین راستا نیورهای امنیتی عراق شیخ عشیره "البوفراج" که مشکوک به دست داشتن در این ماجراست را دستگیر کرده اند.

خانواده این چهار سرباز از حکومت خواسته اند این شیخ را آزاد نکند و به مجازاتش رسیدگی نماید و انتقام شهدا را بگیرد.شایان ذکر است که "فاضل برواری" چندی پیش نیز در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشت: تعداد انتحاری طلب های عرب از ملیت های مختلف که به عراق سفر کردند و خود را در این کشور منفجر کردند، به بیش از چهار هزار نفر رسیده است؛ در بین این افراد ، سعودی بیشترین تعداد انتحاری و در صدر قرار دارد.