پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.

در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن.

پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه،« ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!

در این بین در طی سالهای اخیر و بویژه چند ماه گذشته، وبلاگ های متعددی در جهت حمایت از « عبدالله دوم » و معرفی وی به عنوان « مهدی موعود » و منجی اعراب و مسلمانان در آخرالزمان صورت گرفته و این پادشاه به عنوان متحد کننده ی اعراب و برقرار کننده ی حکومت بزرگ اسلامی معرفی شده است! همچنین در طی آن ها، نسب دروغین وی و ادعای وی مبنی بر انتساب به خاندان مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) مورد سوء استفاده قرار گرفته و در قالب مطالبی کوتاه به زبان های گوناگون، به معرفی وی و شباهت وی با مهدی موعود!!! (نعوذ بالله) پرداخته شده! وبه اعراب توصیه شده تا صفوی های رافضی! یعنی ایرانیان فاصله گرفته و ضمن صلح با اروپاییان و آمریکاییها، زیر پرچم عبدالله اردن گرد هم آمده و بر علیه یهود و صفوی ها (ایرانیان) بجنگند تا بتوانند حکومت بزرگ اسلامی را تشکیل دهند. 

برخی از این وبلاگ ها عبارتند از:

http://9944.blogfa.com

http://forright.blogfa.com

http://islam-king.blogfa.com

http://righttime.blogfa.com

http://www.jo1jo.com/vb/showthread.php?t=57743

http://www.alashraf.ws/vb/-----/33453---.html

http://3rbe.com/vb/showthread.php?t=48535&page=14

http://rotanaz.com/vb//showthread.php?t=93948

ـ وقاحت وبلاگ های مذکور تا آن جا است که مادر جاسوسه ی « عبدالله دوم » یعنی « آنتونیت آوریل گاردنر » که انگلیسی بوده است را نعوذ بالله به حضرت نرجس (سلام الله علیها) که اهل بلاد روم بوده اند، شباهت داده و « عبدالله دوم » را همان مهدی موعود که مادرش اهل بلاد مغرب زمین است، دانسته اند! این مسئله، دلالت بر دسایس بزرگ پشت این تحرکات دشمن دارد.

از طرفی با توجه به وقوع انقلاب های متعدد در منطقه ی خاورمیانه، کشورهای عربی از خلاء قدرت رنج می برند. در این اوضاع، هیچ بعید نیست که افراد سودجویی همچون « عبدالله دوم » پادشاه اردن با استفاده از نسب جعلی خود و ادعای فرزندی پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) و نیز با انتشار برخی شعارهای پان عربیک و مختصری دعوای زرگری با اسرائیل، بخواهند از موقعیت سوء استفاده نموده و قلمرو خود را توسعه دهند. (توجه داشته باشید که اعتراضات مردمی در اردن، عمدتاً « سمیر الرفاعی » نخست وزیر این کشور را نشانه رفته است، نه پادشاه آن را.) بنابراین باید خطر پادشاه اردن را همواره در ذهن داشت؛ به خصوص این که آمریکایی ها، از مدتی قبل بر روی اردن به عنوان رهبر آینده ی منطقه، حساب ویژه ای باز کرده اند.ذیلاً سخنان دریاسالار ویلیام. جی. فالون فرمانده وقت نیروی دریایی ایالات متحده ی آمریکا در برابر کمیته ی خدمات مسلح سنا پیرامون نقش اردن در رهبری آینده ی منطقه! در خصوص ملک عبدالله ملاحظه می کنید:

 

گرچه ممکن است، مطالب مندرج در وبلاگ های مذکور، تنها بخشی از یک جنگ روانی ساده باشد، اما با توجه به شباهت های « عبدالله دوم » با سفیانی موصوف در روایات، باید این تحرکات را جدی تلقی نمود.

در زیر، لینک مقالات مربوط به شباهت « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن و « سفیانی » روایات مربوط به آخرالزمان را ملاحظه می فرمایید:

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2028-1389-01-16-11-16-09.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2062-1.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2061-1389-01-18-10-43-00.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2060-1389-01-06-10-42-20.html

http://www.alvadossadegh.com/fa/best-article/2060-1389-01-06-10-42-20.html

در تصاویر زیر(14تصویر)، برخی از پست های موجود در وبلاگ های مذکور را ملاحظه می فرمایید:

تصویر شماره 1

=====================

تصویر شماره 2

=====================

تصویر شماره 3

=====================

تصویر شماره 4

=====================

تصویر شماره 5

=====================

تصویر شماره 6

=====================

تصویر شماره 7

=====================

تصویر شماره 8

=====================

تصویر شماره 9

=====================

تصویر شماره 10

=====================

تصویر شماره 11

=====================

تصویر شماره 12

=====================

تصویر شماره 13

=====================

تصویر شماره 14