"رضایت هاشمی رفسنجانی از مرحله اول بررسی صلاحیت های " تیتری است که امروز برخی از روزنامه های زنجیره ای به نقل از سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی درج کرده و از رضایت وی از بررسی صلاحیت ها خبر داده اند. حال این که آیا آقای هاشمی رفسنجانی مسئول تطبیق قوانین است و یا این که رضایت وی ملاک ارزیابی برای مجریان است که این گونه رضایت وی برای روزنامه های زنجیره ای مهم شده است، سوالی که در ذهن همه مخاطبان به وجود می آید؟

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ این در حالی است که با نگاهی به برگزاری انتخابات گذشته به خصوص در سال 88 می توان به این مهم پی برد که تشکیک در انتخابات و زیر سوال بردن نتیجه آن یکی از مهمترین برنامه های جریان اصلاح طلب بوده که همواره از طرف دشمنان نظام هم حمایت شده است.

حال بار دیگر و درست در زمانی که نیاز به مشارکت مردم است عده ای با سوار شدن بر احساسات مردم سعی در ایجاد تردید و القای واژه تقلب در سطح جامعه را دارند.

البته آقای هاشمی در این مسیر تنها نیست به طوری فاطمه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هم در طی روزهای اخیر با وارد ساختن اتهامات به شورای نگهبان گفته بود: امیدواریم رد صلاحیت ها غیر اخلاقی نباشد ،اگر این رد صلاحیت ها گسترده باشد به طور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکس العمل نشان خواهند داد."که این صحبت ها بی شباهت به صحبت های عفت مرعشی(همسر هاشمی) در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که دستور ریختن مردم به خیابان ها را داد ، نیست.

به هر حال به نظر می رسد با نزدیک شدن به زمان انتخابات ایجاد فتنه جدید و قانون شکنی توسط این جریان به مانند سال 88 چندان دور از ذهن نیست.(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/BQohd