یک روزنامه زنجیره ای طی مطلبی به مکالمه همسر تاجزاده با داماد فراری خارج نشین اش به بهانه آزادی زندانیان امنیتی پرداخت.

مصطفی تاج زاده که از بانیان پروژه تقلب در انتخابات 88 بود از جمله زندانیان امنیتی است که همچنان محکومیت اش را سپری می کند.

علی طباطبایی ؛داماد وی نیز در سالهای اخیر با خروج از کشور در زمره جریان دانشجویی ضد ایرانی در کشورهایی چون مالزی فعالیت های خود را تحت لوای اتاق فکر لندن تا کنون ادامه داده است و هم اکنون در کانادا بسر می برد.

 

یکی از روزنامه های زنجیره ای با اطلاع دقیق از ماهیت شخصیتی تاجزاده و خانواده اش به بهانه عفو و آزادی برخی زندانیان امنیتی مطلبی را به نوشته فخری محتشمی پور منتشر کرده است که بخشی از آن به تماس تلفنی علی طباطبایی و مادر زنش اشاره دارد.

در این مطلب امده است:

زمـان: فــردای ولادت رضای آل محمد(ص)، ساعتی مانده به غروب آفتاب
شماره ناشناس! صدا اما آشنا
ماه داماد جان است که سلام می‌کند و بلافاصله با هیجان می‌پرسد: «مامان از بابا چه خبر؟» من مثل همیشه آرام می‌گویم: «سلامتی، خبر خاصی نیست. انشاء الله که خوب است. شنبه می‌روم ملاقات. می‌دانی که سلام دارد. گرم گرم. تازه تازه برای تو و عارفه و برای همه.» وسط حرفم می‌پرد و با تعجب می‌پرسد: «مگر خبرنداری آقای عرب سرخی و چند نفر دیگر آزاد شده‌اند.»
من که سابقه یک‌بار آزاد شدن آقای عرب سرخی و شتاب برادران برای بازگرداندنش به زندان را دارم می‌خندم و می‌گویم: «خیر است ان‌شاءالله.» ماه داماد جان سعی می‌کند مرا به باغ بیاورد. می‌گوید: «ولی واقعا برای چند نفر حکم آزادی داده‌اند. شما هم گوش به زنگ باشید.»
حالا دیگر زنگ تلفن قطع نمی‌شود. دوستان و اقوام یکی پس از دیگری خبر خوش می‌دهند و خبرهای خوش‌تر می‌طلبند. صدای اذان ما را به مسجد در دل جنگل می‌کشاند. خدا در دوقدمی ماست، لبخند می‌زند. من چشم‌ها را می‌بندم و می‌روم داخل زندان. محوطه هوا خوری، اتاق بازجویی، سلول انفرادی، بند مصطفی و... چشم‌ها را بستم و با اختیار کامل پا به زندان گذاشتم. درست مانند وقتی که در سلول می‌نوشتم و چشم‌ها را می‌بستم و در لحظه خودم را می‌رساندم به جنگل‌های شمال به ساحل زیبای دریا و به هرجای دیگر که دلم می‌خواست.


محتشمی پور همسر تاجزاده که بیش از اینکه وجهه سیاسی داشته باشد زنی خانه داری است و همواره رسانه های فارسی زبان وابسته از ایشان چهره ای الترناتیو ساخته است با علم به جزائم همسر اش و اینکه دو سال تا پایان محکومیت تاجزاده باقی مانده است چنین متونی را می انگارد.