با نزدیک شدن به زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تحرکات منافقین برای ایجاد اغتشاش آغاز شد.

سایت ایران دیپلماتیک 26 فوریه(07 اسفند) نوشت: «ردپای منافقین برای ایجاد اغتشاش در انتخابات مجلس برنامه‌های رسانه‌های وابسته به این گروهک تروریستی بر انتخابات مجلس تمرکز یافته و اهداف غرب به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند.»
با نزدیک شدن به زمان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تحرکات منافقین برای ایجاد اغتشاش آغاز شد.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات گروهک تروریستی منافقین در رسانه‌های وابسته به این گروهک با هدف ایجاد آشوب و اغتشاش آغاز شد.
بر پایه این خبر با توجه به برنامه غرب و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به اغتشاش کشاندن انتخابات مجلس شورای اسلامی تحرکات منافقین نیز در این زمینه آغاز شده است. در روزهای اخیر، برنامه‌های رسانه‌های وابسته به این گروهک تروریستی بر انتخابات مجلس تمرکز یافته و اهداف غرب به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند.
به دستور سرکرده گروهک تروریستی منافقین، رسانه‌های این گروهک مامور شدند تا برنامه‌ها، اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های گسترده‌ای را به فعالیت در جهت بروز ناامنی در انتخابات اختصاص دهند که نشان از برنامه ریزی سرکردگان منافقین برای به اغتشاش کشاندن انتخابات دارد.
از دیگر فعالیت‌های این گروهک به منظور اغتشاش در انتخابات می‌توان به تخلیه تلفنی، ارتباط گیری از طریق اینترنت با برخی جوانان فعال در انتخابات در ایران و سعی بر اعزام نیرو به ایران اشاره کرد.
در انتخابات سال 88 نیز منافقین تحرکات گسترده‌ای در اغتشاشات پس از انتخابات داشتند که از تبلیغات رسانه‌ای آغاز شد و به تخریب اموال عمومی و برخی درگیری‌ها در تهران انجامید.