امروز کل منطقه سرزمین های اشغالی تحت پوشش موشکهای مقاومت است و این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی که البته به اینجا ختم نمی‌شود و فتح نهایی حتما به وقوع خواهد پیوست.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج، در دانشگاه تربیت مدرس گفت: بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی نقش تعیین کننده و اساسی داشته و دارد.
وی افزود: بعد از عرصه های امنیتی و نظامی، نقش بسیج در عرصه سازندگی تعیین کننده و سرنوشت ساز است و دشمن روی تهدید و فشار و جنگ اقتصادی متمرکز است تا مقاومت مردم را دچار تردید کند.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد:رابطه مردم و رهبری انقلاب، یک رابطه دلی است و پیام 9 دی بعد از فتنه نیز همین بود.
وی با بیان اینکه برخی مسولین شاید توجه نمی‌کنند که ایستادگی روی اصول و ارزش‌ها، مولفه اصلی قدرت ماست، خاطرنشان کرد: مشکل دیگر ما بی توجهی نسبت به مولفه های اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: زیر بار زور نرفتن و باورهای دینی و اقتدار طلبی مردم ایران، مولفه قدرت است نه بحث های اقتصادی و نفت.
جعفری گفت: امروز به پیامدهای انقلاب اسلامی که یک تحول بزرگ جهانی است، کمتر توجه می‌شود.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب تاکید می‌کنند که تغییر قدرتها در جهان و تبدیل قدرتهای مادی به معنوی را خوب بفهمیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نباید عزت و اقتدار را در بیگانگان و دشمنان جستجو کنیم بلکه این امر در ایران و دست خداست، اظهار داشت: اگر مسولین روی مولفه های اصلی قدرت و اقتدار ملی تمرکز کنند، شرایط خیلی عوض می‌شود.
جعفری گفت: مشکل ما این است که نگاه کلان نداریم و رهبری معظم انقلاب هم به ابن موضوع تاکید کرده‌اند.
وی ادامه داد: اگر نگاه کلان و جامع نداسته باشیم در همه عرصه‌ها و تصمیم گیری‌ها و حتی مذاکرات و مسایل هسته‌ای ممکن است دچار اشتباه شویم.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ترس را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم. تسلیم شدن امریکایی‌ها در برابر اقتدار ایران، در رفتارشان در منطقه و مذاکرات معلوم است و ملاحظات دشمن در مقابله با ایران کاملا حس می‌شود. البته زیاده‌روی‌هایشان در برخی موارد، بخاطر خوی درنده‌شان است.
جعفری در بخش دیگرذی از سخنانخ ود گفت: امروز کل منطقه سرزمین های اشغالی تحت پوشش موشکهای مقاومت است و این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی و به اینجا ختم نمی‌شود و فتح نهایی حتما به وقوع خواهد پیوست.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: جنگ ما فتح فلسطین را بدنبال خواهد داشت.
جعفری افزود: عده ای باور ندارند که ملت ایران به خاطر جایگاه مستقلش و ایستادگی در برابر سلطه‌گران مورد تهاجم ها و افشارهاست نه به خاطر پیشرفت های هسته ای و اگر این باور را داشته باشیم، ممکن است طور دیگری مذاکره کنیم.
وی با بیان اینکه رهبری تاکید دارند انقلاب همچنان در حرکت است، گفت: برخی مخالفان داخلی در اوایل انقلاب شعار توقف انقلاب را می دادند و می گفتند به لبنان و فلسطین و غیره کاری نداشته باشید و به مردم خودمان برسید.
جعفری تصریح کرد: توجه به رفاه، اقتصاد و معیشت بدون توجه به ارزش‌های اعتقادی و فرهنگی مردم مسئله ایست که ما به آن توجه نداریم. مردم ما حاضرند برای حفظ اقتدار و ارزشهای خود، فشار اقتصادی را تحمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: وابستگی هر مسئولی به اراده مسئول بالاترش و یا آرای مردم یک مشکل در نظام اسلامی برای آنها بوجود می آورد و آن این است که از عمل به تکلیف الهی فاصله می‌گیرند و توجه‌شان تنها به کسی است که آنها را نصب کرده است. البته توجه به مردم خوب است و وظیفه هر مسئولیست اما مشکل این است که فقط به بخشی از خواست های مردم توجه می شود.
فرمانده کل سپاه افزود: رفاه، آسایش و امینت بخشی از خواست مردم است و خواست اصلی آنها حفظ باورها و اصولی است که بر اساس آن انقلاب کردند.
جعفری در پایان، هفته بسیج را نقطه عطف انقلاب دانست و گفت: با این فرمان امام(ره)، انقلاب بیمه شد.
 

"Our President, analytical news site"