صبح امروز (چهارشنبه) در دومين سالروز ترور شهيد دكتر مسعود علي‌محمدي، يك انفجار تروريستي ديگر در منطقه سيدخندان تهران رخ داد تا پيش‌بيني‌هاي قبلي مبني بر طرح دشمن براي ايجاد ناامني با ابزار ترور و بمب‌گذاري تأييد شود.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»، اين انفجار ساعت 8:20 در ميدان كتابي حوالي محدوده سيد خندان تهران رخ داد و فرد تروريست سوار بر موتور سيكلت يك بمب آهن‌ربايي را دقيقاً مشابه شيوه ترور شهيد دكتر مجيد شهرياري به خودروي پژوي 405 سورمه‌اي رنگ حامل وي چسباند.

بنا بر اخبار اوليه، اين خودرو سه سرنشين داشته است كه مصطفي احمدي روشن متولد سال 1358 و فارغ التحصيل دانشكده مهندسي شيمي و نفت دانشگاه شريف از سرنشينان اين خودرو به شهادت رسيده است و دو نفر ديگر به مراكز درماني منتقل شده‌اند.

در اين زمينه يكي از همكاران دوره تحصيل شهيد احمدي روشن در گفت‌وگو با فارس اعلام كرده است كه اين شهيد ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81-82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است. شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.

شيوه‌ي اين عمليات تروريستي مشابه ترور شهيد دكتر مجيد شهرياري و دكتر فريدون عباسي است كه آذرماه سال گذشته در مسير حركت، راكبان دو موتور سيكلت بمب‌هاي مغناطيسي را به در خودرو متصل كرده بودند و به‌دنبال اين عمليات‌ها، رسانه‌هاي صهيونيستي رسماً از طراحي شاخه "كيدو" سرويس جاسوسي موساد براي اين عمليات خبر دادند.

عمليات تروريستي امروز در دومين سالگرد شهيد علي‌محمدي نيز در حالي است كه "مجيد جمالي فشي" عامل اين ترور پس از بازداشت به جزئيات ارتباطش با موساد و دستور گرفتن براي اين ترور اعتراف كرد.