سخنگوی جبهه پایداری گفت، تصمیمات این جبهه در مجلس در رابطه با رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم، در قالب فراکسیون اصولگرایان مجلس اتخاذ و اجرا خواهد شد و این جبهه در مجلس فراکسیون مستقلی ندارد.

 

امیر حسین قاضی‎زاده نماینده مردم مشهدمقدس و سخنگوی جبهه پایداری، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم نمایندگان عضو  جبهه پایداری بر رای عدم اعتماد به همه اعضای کابینه دولت یازدهم اعلام کرد: جبهه پایداری در مجلس فراکسیون مجزایی ندارد و فعالیت پارلمانی خود را در قالب فراکسیون اصولگرایان دنبال می کند.
وی افزود: بر اساس جلسات مختلفی که برای بررسی کابینه دولت یازدهم توسط فراکسیون اصولگرایان مجلس برگزار شده است، این فراکسیون به تعداد زیادی از اعضای کابینه پیشنهادی رای اعتماد خواهد داد.
قاضی‎زاده با اشاره به خط قرمزهای فراکسیون اصولگرایان، موضع روشن وزرای پیشنهادی در قبال فتنه را یکی از شروط غیرقابل چشم پوشی این فراکسیون عنوان کرده و اعلام کرد: برا این اساس فراکسیون اصولگرایان به وزاریی که فاقد این شرایط باشند قطعا رای مثبت نخواهد داد.
وی در پایان با دعوت رسانه‎ها به رعایت تقوای رسانه‎ای و جمعی از آنها خواست از انتشار اخبار دروغ و غیرقابل اثبات اجتناب کنند.