آرمان در گزارشی که از تغییر و تحولات آتی کابینه حسن روحانی منتشر کرده از احتمال معرفی محمد فروزنده به‌جای عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور از سوی رئیس دولت یازدهم به مجلس خبر داده است. احتمال معرفی رحمانی‌فضلی به سمت معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری نیز وجود دارد. براساس این گزارش از مجید انصاری، معاون پارلمانی دولت به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های وزارت کشور نام برده می‌شود.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ روزنامه اصلاح طلب آرمان در شماره امروز خود با اشاره به سخنان نوبخت، سخنگوی دولت درباره تغییرات در کابینه با انتخاب تیتر" تغییر در پاستور حتمی است"؛ به سراغ این سخنان رفته است: «آرمان» چندی پیش در گزارشی به شکل مفصل بر لزوم تغییر در کابینه با هدف پویایی بیشتر تاکید کرد که در آن گزارش نام چند وزیر هم ذکر شده بود که تنها یک وزیر از آن جمع تغییر خود را از طریق سخنگوی وزارتخانه اعلام کرد. به هر حال دلسوزان دولت بر این اعتقاد هستند که حضور افکار جدید برای تنوع‌بخشی و ارائه پیشنهادات جدید منافی با متخصص و کاردان بودن افرادی نیست که در ابتدا از سوی روحانی معرفی شدند و در گزارش «آرمان» هم به این نکته تاکید شده بود اما برخی که تمایلی به پیشبرد امور به دست دولت نداشتند به تقبیح گزارش پرداختند اما اکنون چند روزی است که دولتمردان نوشتار «آرمان» را تائید می‌کنند.


آرمان در گزارشی که از تغییر و تحولات آتی کابینه حسن روحانی منتشر کرده از احتمال معرفی محمد فروزنده به‌جای عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور از سوی رئیس دولت یازدهم به مجلس خبر داده است. احتمال معرفی رحمانی‌فضلی به سمت معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری نیز وجود دارد. براساس این گزارش از مجید انصاری، معاون پارلمانی دولت به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های وزارت کشور نام برده می‌شود. این گزارش از علی عبدالعلی‌زاده نیز به عنوان جایگزین احتمالی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نام برده است.این سایت از کیومرث‌ هاشمی، محسن مهرعلیزاده و محمد شریعتمداری نیز به عنوان جایگزین‌های احتمالی محمود گودرزی وزیرورزش نام برده است. براساس گزارش این سایت جعفر توفیقی و علی عباسپور هم جایگزین‌های احتمالی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هستند. از مرتضی بانک هم به‌عنوان جایگزین احتمالی علی ربیعی وزیر کار نام برده شده است. این گزارش همچنین از احتمال تغییر استانداران فارس، اصفهان، هرمزگان و ایلام خبر داده است. هفته گذشته نیز حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی حسن روحانی از احتمال برخی برکنار‌های‌ها و جابه‌جایی‌ها در کابینه یازدهم خبر داده بود. مقام‌های دولتی گفته‌اند اظهارات آقای آشنا شخصی بوده و قرار نیست تغییراتی در بدنه کاببینه صورت بگیرد. اما محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم روز گذشته در جمع خبرنگاران تاکید کرد: طبیعی است که رئیس‌جمهوری در مقام ارزیابی عملکرد و برای تقویت کابینه خود، تغییراتی اعمال کند.
در آستانه انتخابات حساس مجلس دهم و با توجه به اظهاراتی از این دست، قرار است تغییراتی گسترده ای در سطوح مختلف مدیریت اجرایی کشور حاصل شود و به نظر می رسد دولت منتظر به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای نشسته تا بعد از آن پروژه های داخلی خود را در زمینه انتخابات و حواشی چون رفع حصر سران فتنه فعالیت های خود را شتاب بیشتری بدهد. نگرانی که در این باب وجود دارد، ایجاد زمینه های برای فعالیت افراد و گروه های بدنام و فتنه‌گری است که هزینه های سنگینی را برای کشور و نظام رقم زده اند.
"روحانی موتور خاموش را روشن کرد"، عنوان مصاحبه آرمان با عطریانفر یکی از فعالان و محکومان فتنه ۸۸ است: چون بين دولت آقاي روحاني و اصلاح طلبان يك حس همزادپنداري وجود دارد، احساس شكست روحاني شكست اصلاح‌طلبان و احساس پيروزي او احساس پيروزي براي آنها خواهد بود. يعني الزام به مشاوره‌هاي كارشناسانه و صلاحديد امر حكومت. به طرق مختلف هم با توجه به روابطي كه وجود دارد اين را نشان داده‌اند. اين رويكرد از طرق غيرعلني و غيرعمومي به دولت منتقل مي‌شود. اطلاعاتي كه از وزارت كشور به ما مي‌رسد اين است كه آقاي رحماني فضلي به بيش از 70 -80 درصد توقعات اصلاح‌طلبان پاسخ مثبت داده است. البته مواردي هم وجود داشته كه صورت نگرفته بنابراين فكر مي‌كنم كساني كه در مقوله اصلاح‌طلبي وزارت كشور را خوب بشناسند حتي در اين نقطه هم ايراد چنداني نمي‌گيرند. ضمن اينكه بايد اين تفكر ايجاد شود كه كسي كه انتصاب مي‌شود حتما نبايد دوست و آشنا باشد ،بايد واجد صلاحيت باشد.(+)

"Our President, analytical news site"