کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به جنگ روانی کره ایها قبل از بازی با ایران گفت: آنها برای تضعیف روحیه ایرانی عکس سرمربی خود را در رختکن و اطراف زمین تمرین نصب کرده بودند.

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت ها و دلگرمی های رییس جمهوری از تیم ملی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایرنا جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی با محمود احمدی نژاد رییس جمهوری گفت: وظیفه دارم به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی و کادر فنی از حمایت ها و دلگرمی های ویژه شما تشکر کنم و بگویم اگر تیم ملی امروز به جام جهانی صعود کرده است به واسطه حمایت ها و صحبت هایی بود که شما با ما داشتید و همواره به ما امیدواری می دادید.
وی تاکید کرد: برای صعود به جام جهانی راه سختی را طی کردیم و البته چون به توانایی های خود باور داشتیم می دانستیم که با غیرت و همدلی می توانیم از این مرحله صعود کنیم.


نکونام با تشریح برخی اتفاقات تیم ملی فوتبال پس از باخت در مقابل ازبکستان ادامه داد: بعد از آن بازی همه ذهن خود را معطوف به بازی با قطر کردیم و می دانستیم که باید آن بازی را ببریم که خوشبختانه در آن بازی و بازی با کره سربلند بیرون آمدیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به جنگ روانی کره ایها قبل از بازی با ایران گفت: آنها برای تضعیف روحیه ایرانی عکس سرمربی خود را در رختکن و اطراف زمین تمرین نصب کرده بودند.
وی خاطر نشان کرد: همه بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی برای صعود بسیار زحمت کشیدند ولی امروز نیاز به حمایت های بیشتری داریم چون حریف های ما در جام جهانی قوی تر هستند.
نکونام با بیان اینکه این تیم فوتبال توانایی ارائه بازیهای خیلی خوب در جام جهانی را دارد، تصریح کرد: ما نشان داده ایم که در شرایط سخت می توان کارهای بزرگی انجام داد و البته در این مسیر نیازمند حمایت همگان هستیم.
کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با تشکر از رییس جمهور به خاطر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال گفت: برای من و دستیاران غیرایرانی ام افتخار بسیار بزرگی است که توانسته ایم به جام جهانی صعود کنیم.


وی افزود: ما به یکی از اهداف مان که صعود به جام جهانی بود دست یافتیم، اما راه سختی در پیش داریم.
کی روش با بیان اینکه فوتبال متعلق به مردم است و وقتی آنها خوشحال هستند ما خوشحال هستیم، ادامه داد: این موفقیت به تمام هواداران و مردم تعلق دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما می توانیم به جام جهانی برزیل با انگیزه بیشتری نگاه کنیم و مطمئن هستم با برنامه ریزی خوب و دقیق می شود در جام جهانی حضور خوبی داشت و این توقع به جایی است که ایرانی ها از ما دارند و بازیکنان و مربیان باید آنرا به خوبی انجام دهند.

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ بر روی آنها کلیک کنید