واکنش به شیطنت برخی رسانه ها خبرگزاری رسا ـ دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه ای حمایت این مرجع تقلید از آنچه در مذاکرات اخیر هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در لوزان سوئیس اتفاق افتاده است را تکذیب کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»  به نقل از خبرگزاری رسا، در پی شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر حمایت حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از بیانیه لوزان سوئیس، دفتر این مرجع تقلید به این مساله واکنش نشان داد و هرگونه اظهار نظر وی درباره مذاکرات اخیر را تکذیب کرد.
متن اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:
اخیراً در سایتهای متعدد از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدّظلّه العالی) نقل کرده‌اند که درباره توافق هسته‌ای لوزان در مسجد اعظم در آغاز درس خارج فقه خود گفته‌اند این قرارداد ایده‌آل ما نیست اما در شرایط فعلی تنها راه بود.
تأکید می‌شود که ایشان نه در درس خارج و نه در جای دیگر مطلقا اظهارنظری درباره توافق هسته‌ای لوزان نکرده‌اند و جای تعجب است که چنین نسبت‌های دروغی را آشکارا می‌دهند.
گفتنی است، برخی رسانه ها با شیطنتی آشکار اظهار نظر این مرجع تقلید بعد از توافق ژنو که آذرماه سال 92 انجام شد را به مذاکرات اخیر تعمیم داده اند.(+)

"Our President, analytical news site"