مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بزودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود، گفت: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حسین شریعتمداری روز گذشته در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت.
حسین شریعتمداری در همایش 1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران» در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه پیوند خاتمی با پدر جد voa یعنی جورج سوروس است،‌گفت: از من شکایت کرده که چرا گفتی با سوروس دیدار کردم، من دنبال تشکیل دادگاه هستم ولی او طفره می‌رود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در سخنان خود گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.
وی خطاب به دانشجویانی که با سرو صدا اجازه سخنرانی وی را نمی دهند، گفت: برای شما متاسفم چراکه فریب خوردید، به آنهایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن فروشی تان بشوید.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد:‌البته خطاب من به فتنه‌گران است نه شما دانشجویان که احیاناً فریب خوردید. حیف است که مثل فتنه 78 که آنقدر برای آنان زحمت بکشید بعد بگویند که جنبش دانشجویی حرف مفت است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: 21 خرداد 88 مایکل لدین که خاتمی دنباله روی وی است در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد، معاون خزانه داری امریکا نیز در مصاحبه با فارین پالیسی می‌گوید تقلب یک دروغ بود، پروژه اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.
شریعتمداری با بیان اینکه مگر می‌شود پیغام ریگی برای حمایت از سران فتنه را انکار کرد گفت: بنده امیدوارم حتی یکبار هم شده شماهایی که شعار «کیهان- اسرائیل پیوندتان مبارک» می‌دهید یکبار هم از اسرائیل بد بگویید.
وی ادامه داد: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم ها را سران فتنه به امریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.
شریعتمداری در واکنش به شعار تعدادی از دانشجویان که میرحسین موسوی را نخست‌وزیر امام خطاب می‌کردند، گفت: شریح قاضی هم قاضی امام علی بود و حکم قتل امام حسین(ع) را داد. پس عجیب نیست که نخست وزیر امام هم سنگسار کنندگان نماز عاشورا را خداجو بخواند.
وی تصریح کرد: مگر منافقین با شما در ائتلاف نبودند مگر ملک‌عبدالله هزینه فتنه شما را نداده بود. برای اینکه شعار یا حسین یا حسین شما واقعیت داشته باشد باید بگویید صدام حسین چرا که ارباب تمام این افراد کنار شما بودند.
وی ادامه داد: کسی که موقعی به او عالیجناب سرخ پوش می‌گفتند به خبرنگار آتلانتیک گفت برای اینکه به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید. این اسناد ویکی لیکس است. اگر دروغ است چرا تکذیبش نمی‌کنید.
شریعتمداری تأکید کرد: اصحاب فتنه و جمعیتشان اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند. خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستند، درحالیکه جمهوری اسلامی نقش اول را در تمام تحولات خاورمیانه بازی می‌کند، آنها کی باشند؟
وی با بیان اینکه مگر سران فتنه می‌توانند انکار کنند که ده ها تن از نظریه پردازان ام آی 6 و سیا تحت عناوین دانشگاهی دعوت شدند و کارگاه برای فتنه داشتند،‌گفت: درخواست من از دوستان مخالف این است اگر جان موسوی را دوست دارند نگویند مرگ بر دروغگو، حیف است. اینها باید محاکمه شوند، مگر می‌خواهند اسناد را به گور ببرند. با انتشار اسناد، آیا کسی جرات می‌کند بگوید سران فتنه وطن فروش نیستند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: جان کین (کارشناس ارشد ام ای 6) دوبار به ایران می‌آید و با مدعیان اصلاحات جلسه می‌گذارد.
وی خطاب به تعدادی از دانشجویان گفت: از آنهایی که حمایتشان می‌کنید بپرسید جلسات مخفیانه با مایکل لدین دست چه کسی بود.
به گفته شریعتمداری، یورگن هابرماس دوباره که به ایران می آید و در سال 87 طرحی را به مدعیان اصلاحات می‌دهد.
شریعتمداری در ادامه افزود: تیموتی‌ اش دو بار به ایران می‌آید و واضع تئوری فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا است که بعدها دو تن از مدعیان اصلاحات آن را به نام خودشان ثبت کردند. پس بی‌خود نبود که اینان صدام حسین را خالد‌بن‌ولید گفتند و ادعا کردند باید در کنارش بجنگیم.
وی خاطرنشان کرد: آیا می‌توانید یک مفسد اقتصادی را آدرس بدهید که در کنار شما (مدعیان اصلاحات) نبوده باشد، مگر شما نبودید که مفسد 3 هزار میلیاردی را نابغه و کار آفرین و شایسته تقدیر می‌دانستید؟ پترو پارس را چه کسانی راه انداختند؟
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: شهرام جزایری به کدام روزنامه‌های زنجیره‌ای پول نداده است. بابک زنجانی کارش مگر با مرحوم نوربخش شروع نکرد. بابک زنجانی مگر با رفسنجانی و روحانی عکس یادگاری ندارد.مگر پتروپارس را چه کسانی راه‌ انداختند.
وی در واکنش به شعار تعدادی از دانشجویان که عنوان می‌کردند بسیجی واقعی همت بود و باکری، گفت: همانطور که می‌دانیم خانواده این شهیدان گفتند که آنان دشمن آمریکا بودند نه اینکه در روز مبارزه با استکبار و روز قدس به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دهند.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: در فتنه های خیابانی اگر حزب الله نبود فتنه گران شما را می‌خوردند. شما که در هاوایی و پیست اسکی آلپ سوییس هستید و فرزندانتان در اروپا. اینان شمار ا جلو انداختند اما فرزندانشان در اروپا تحصیل می‌کنند بعد وقتی می‌بینند شرایط مناسب است، برای ضربه به اسلام با طالبان هم ائتلاف می کنند.
به گفته وی، شعار «کیهان اسراییل پیوندتان مبارک» را اول روزنامه گاردین گفت که دختر خاله پسرخاله سران فتنه است.
شریعمتداری ادامه داد: ما حتی یکبار ندیدیم که BBC و VOA از انقلابیون دفاع کنند اما چپ و راست برای شما فتنه‌گران تشتک می‌پرانند. مشکل شما این است به کسانی که شما را دزدیده‌اند علاقه بیشتری دارید شما بچه‌های این مرز و بوم هستید و باید در کنار مردمتان باشید.
مدیرمسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: هیچوقت از خودم دفاع نمی‌کنم. حیف است وقت حمایت از نظام رو صرف خودم کنم.
وی ادامه داد: شهسواری درحالیکه اسیر صدام بود بلند شد گفت «مرگ بر صدام ضد اسلام ». رهبران شما که تا شیرکاکائوشان قطع می‌شود همه چیز را اعتراف می‌کنند. خیلی از کسانی که باورتان نمی‌شود به دفاتر سوروس برای آموزش دیدن رفتند. دشمن خیلی زود از سران فتنه ناامید شد چون بی عرضه هستند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان از انتشار کتاب اسناد سران فتنه خبر داد و گفت: بزودی اسناد سران فتنه را در قالب یک کتاب منتشر می‌کنیم.
وی ادامه داد: مگر نمی‌گویید تقلب شده بود؟ پس چرا خاتمی آمد و رای داد؟ شما کاندیدای خودتان را کنار کشیدید چون رای نداشت. به هفت دهم درصد رای بیشتر هم می‌گذاریم.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: می‌گویند دولت روحانی رحم اجاره ای ماست، بابا بروید موسسه رویان دنبال رحم اجاره‌ای باشید.
وی گفت: تنها چیزی که مستند از رئیس جمهور اسرائیل و نتانیاهو هست این است که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند، پرز در اوج فتنه می‌گوید اصلاح طلبان به نمایندگی از ما در ایران می‌جنگند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه چه کسانی در جلسه هیفوس لاهه شرکت کردند گفت: خانم الیزابت کنی دو موسسه به دستور سوروس در دوحه و لاهه تاسیس کردند و خیلی از افرادی که شما باورتان نمی‌شود در آنجا آموزش دیدند.
وی با اشاره به سخن لورد باکی‌مو در پایگاه خبری خانه شفاف گفت: وی عنوان کرد که جنبش سبز باید با انقلاب ایران پیوند بخورد اما دوستان ما خیلی عجله کردند شعار وی همین شعارهای الله‌اکبر و یا حسین بود.
شریعتمداری با بیان اینکه 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود گفت: 9 دی روزی بود که در آن فتنه با حضور چند ده میلیونی مردم ناکام ماند. مگر شما می‌توانید این حضور مردم را انکار کنید.
وی با بیان اینکه اگر سخنرانی‌های من را لغو نکنند باز هم می‌آیم گفت:‌ حصر موسوی و کروبی تو دهنی بزرگی به تکفیری‌ها و آمریکا بود که می‌خواست پروژه سوریه را در ایران پیاده کند.
در ادامه مراسم علیپور نماینده دانشجویان معترض با حضور پشت تریبون خطاب به شریعتمداری گفت: ما نگران انقلاب هستیم نگران امامی هستیم که گفت میزان رأی ملت است و حال شما دارید مصادره به مطلوب می‌کنید.
شریعتمداری در پاسخ به سخنان این دانشجو گفت: در انتخابات 88 نشان دادید علاوه بر اسلام با جمهوریت نظام نیز مخالف هستید و رأی مردم را نادیده گرفتید آن هم به دستور دیگران.
وی در پایان گفت: اصلی‌ترین تئوری انجمن حجتیه مخالفت دخالت دین در سیاست است و مگر شما از سکولاریسم دفاع نمی‌کنید. مگر انجمن حجتیه در فتنه از شما حمایت نکرد؟ چرا نمی‌گویید که امام گفت میزان حال فعلی افراد است و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. چرا اصرار دارید با آمریکا فالوده بخورید.
 

دانلود لینک مستقیم بخش اول فیلم با حجم  53 مگابایت

دانلود لینک مستقیم بخش دوم فیلم با حجم  36 مگابایت

"Our President, analytical news site"