استقبال گرم مردم شهیدپرور دزفول از مهندس مشایی این حقیقت را یادآوری می کرد که همه تبلیغات سوئی که در این چند سال به ناحق علیه یا­رصدیق دکتر احمدی­نژاد انجام شده تاثیر عکس گذاشته و اقبال مردم به مهندس مشایی به شکلی فزاینده و باور نکردنی رو به صعود است.

در جریان سفر سرزده دکتر احمدی­نژاد و هیئت همراه به استان خوزستان، جمعیت عظیمی از مردم که از سفر رئیس ­جمهور محبوب آگاه شده بودند، با حضور در نمایشگاه هوایی دزفول به استقبال از رئیس جمهوری و همراهان وی شتافتند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی روشنایی، مردم و جوانان و نظامیان مستقر در نمایشگاه و بویژه خلبانان حاضر در نمایشگاه با مشاهده مهندس مشایی شروع کردند به ابراز علاقه و احساسات، و دور ایشان حلقه زدند. نظامیان با ادای احترام نظامی از ایشان نیز به گرمی استقبال کردند.

شدت اشتیاق مردم برای دیدار با مهندس مشایی به اندازه ای بود که گروه محافظ دچار مشکل شد. بر اساس این گزارش، جوانان دزفولی و بازدیدکنندگان در حمایت از مهندس مشایی شعار «مشایی مشایی حمایتت می کنیم؛ زنده باد بهار» سر دادند.

جوانان دزفولی، که از دیدار با مهندس مشایی به وجد آمده بودند، از مهندس مشایی درخواست کردند تا با ایشان عکس یادگاری بگیرند . با موافقت وی جمعیت زیادی از جوانان و نظامیان به گرفتن عکس یادگاری با ایشان اقدام ­کردند.

دزفول از شهرهای بسیار مذهبی استان خوزستان است که در جنگ تحمیلی به پایتخت مقاومت ایران ­ملقب شد. این شهر از معدود شهرهایی است که بیشترین خانواده­های شهدا را در خود جای داده است. حمایت و استقبال دیروز جوانان، خانواده­ها و خلبانان دزفولی از فرزند ایران صحنه­های به یادماندنی را به تصویر کشید.

خلق این صحنه­ های به یادماندنی در حالی اتفاق می­افتاد که اردوگاه مخالفان دولت طی چند سال گذشته حمله های بی سابقه و ناجوانمردانه­ای را علیه مهندس مشایی انجام دادند. حمایت­های مردمی از مهندس مشایی این حقیقت را آشکار می­سازد که مردم بهاری ایران مرعوب تهدیدهای زمستانی نشده اند و می­رود که در روزهای آینده فصل بهار، استقبال از «مرد بهاری؛ مهندس مشایی» شهرهای دیگر کشور را نیز دربرگیرد.