به دنبال عدم پخش کامل سخنان رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی در این دیدار، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از رییس رسانه ملی تقاضای انتشار کامل فرمایشات امام خامنه‌ای را نمود./ "نکته حائز اهمیت آن جاست که بخشی از سخنان معظم له بر اساس شنیده های حاضرین در دیدار، که وجه عمومی ویژه ای نیز داشته به هر دلیلی منتشر نشده است."

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان یا جمعی از فعالین و مسئولین منابع طبیعی و محیط زیست، فرمایشات مهم و هشدارهای متعددی را در خصوص کم کاری ها دست اندرکاران و آسیب هایی تهدید کننده محیط زیست را بیان داشتند.
به دنبال عدم پخش کامل سخنان رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی در این دیدار، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از رییس رسانه ملی تقاضای انتشار کامل و مبسوط فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نموده است که متن این نامه در ادامه می آید.

ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
آقای دکتر سرافراز
سلام علیکم
ضمن تقدیم احترام، یاد آور میشود، به مناسبت روز درختکاری، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیداری را با دست اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، داشتند که به مانند همیشه فرمایشات مهمی را مطرح فرمودند.
نکته حائز اهمیت آن جاست که بخشی از سخنان معظم له بر اساس شنیده های حاضرین در دیدار، که وجه عمومی ویژه ای نیز داشته و قاعدتا باید در معرض سمع و نظر عموم قرار میگرفته، به هر دلیلی منتشر نشده است.
خواهشمند است، حضرتعالی به عنوان رئیس رسانه ملی، در جهت تنویر افکار عمومی، آن چه رهبری (دام عزه) در دیدار مذکور مطرح فرمودند به صورت کامل و مبسوط، منتشر نمایید تا فرمایشاتشان مبنای مطالبه توده ها و سنجه عملکرد مسئولان قرار بگیرد.
به امید ظهور عدالت گستر گیتی
حسین شهبازی زاده
(+)دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی

صوت و متن سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دست اندرکاران محیط زیست و منابع طبیعی که توسط سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای منتشر گردیده در ادامه می آید:

متن کامل بیانات امام خامنه‌ای در دیدار مسئولان و فعالان محیط زیست، منابع طبیعی و فضای سبز

دانلود لینک مستقیم فایل صوتی با کیفیت پایین و حجم 4/36 MB

"Our President, analytical news site"