نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پست اخیر صفحه اینستاگرام خود از حجاب نا متعارف و عجیب یک نماینده پارلمان اروپا در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ مهدی کوچک زاده با انتشار عکس زیر نوشت:

انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی+عکس

ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی

در حضور دو آیت الله زاده مسئول!!! عکسی که در این پست می بینید از دیدار یک نماینده پارلمان اروپا با رئیس مجلس شورای اسلامی و در حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی که هر دو مسئول تراز اول در جمهوری اسلامی به حساب می آیند و یکی دو تن دیگر از نمایندگان مجلس گرفته شده است.

از زمان رویت این تصویر چند سوال ذهنم را مشغول کرد که با شما مطرح می کنم؛

۱- آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟ اگر ندارد به چه دلیل و چگونه آنها موظف می شوند روسری به سر کنند؟ و اگر چنین ضوابطی وجود دارد اینقدر ساده لوحانه نوشته شده که به صرف به سر کردن روسری هر نوع پوشش دیگر برای بقیه بدن را مسکوت گذاشته؟

۲- آیا نماینده پارلمان اروپا اینقدر بی تمدن و بی فرهنگ است که فرق بین لباس ملاقات رسمی با لباس خواب و یا لباس میهمانی شب را نمی داند؟

۳- آیا عدم انجام ملاقات با این خانم و با این پوشش که مناسب پارتی و رقص شبانه است آنهم از طرف رئیس مجلس که هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله شهید مطهری است و از همه بالاتر رئیس مجلس جمهوری اسلامی است آنهم در حضور علاالدین بروجردی که رئیس کمیسیون امنیت ملی است و او هم ، هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله است منافع ملی را به خطر می انداخت؟

۴- آیا مسئولین حق دارند به اجانبی که برای ملاقات های رسمی به کشورمان سفر می کنند اجازه ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی را بدهند؟

۵- کاظم جلالی نماینده شاهرود و یاور رئیس مجلس در فراکسیون رهروان و ریاست مرکز پژوهش ها و همکار آقای بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه ای که امشب از سیما پخش شد گفت هماهنگی هایی کرده ایم که در این سفر برخلاف سفرهای قبلی هیأت های مشابه اروپایی اقدامات خارج از عرف و توهین آمیز صورت نگیرد، آیا آقای جلالی از توهین و ریشخند این خانم به مسئولان تراز اول نظام و مهم تر از آن ارزش های انسانی و اسلامی مطلع است؟ و برای جلوگیری از ادامه این لاابالی گری در عدم رعایت شئونات ملاقات رسمی با مسئولین نظام چه هماهنگی هایی انجام داده اند؟

۶- دوست دارم به این سوالات علی مطهری پاسخ دهد اگر گفتید چرا؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
#ریشخند
#لاریجانی
#بروجردی
#لباس شب
#نماینده اروپا
#مطهری(+)

"Our President, analytical news site"