این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: من کاری ندارم اصولگرایان با "احمدی نژاد با مشایی" یا '"بدون مشایی" چه رفتاری می خواهند داشته باشند ، چرا که بازگشت مجدد احمدی نژاد نیز فارغ از این دست از بحث های جدایی و دیگر داستان ها قابل طرح است؛دولت روحانی به شکلی عمل می کند که زمانی که در متن جامعه می رویم، مردم منتظر بازگشت احمدی نژاد هستند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ روح الله حسینیان ، عضو جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت در خصوص انتقادات مطرح شده به موضع گیری های جبهه پایداری در برابر دولت حسن روحانی گفت: ما به عنوان جبهه پایداری وفادار به نظام و انقلاب هستیم و به همین دلیل در مقابل نابسامانی هایی که در دولت آقای روحانی به وجود می آید، می ایستیم و مخالفت می کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: از این که جزو مخالفان دولت آقای روحانی هستیم بسیار خوشحال و راحت هستیم و به این موضوع می بالیم که در برابر موضع آقای روحانی و نزدیکانش به عنوان مخالف، شناخته می شویم.

حسینیان هم چنین تصریح کرد: امروز به ما انتقاد می کنند که چرا از دولت احمدی نژاد حمایت می کردید و امروز به دولت روحانی انتقاد می کنید، که پاسخ این سوال بسیار واضح است چرا که مجموعه دولت قبل را قبول داشتیم و مواضع و سیاست ها و رفتارهایشان را درست می دانستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه از رئیس جمهور سابق با وجود سیاست های اقتصادی اش که موجب ایجاد مشکلات و بحران های زیادی شد و با وجود برخی نزدیکان مساله دار ایشان و رفتارهایی هم چون یازده روز خانه نشینی حمایت می کنید، گفت: من تاکید کردم که ما مجموعه دولت قبل را قبول داشتیم و با یک فرد یا یک اتفاق نباید بحث را عوض کرد.

حسینیان تاکید کرد: ما جهان بینی روحانی را قبول نداریم و با آن مخالف هستیم و این مخالفت خود را به صورت نقد منطقی و استدلالی بیان می کنیم.

این عضو جبهه پایداری درباره اخباری مبنی بر ایجاد فاصله بین مشایی و احمدی نژاد و این که عده ای این جدایی را صوری و راهکاری برای بازگشت احمدی نژاد می دانند، تاکید کرد: من کاری ندارم اصولگرایان با "احمدی نژاد با مشایی" یا '"بدون مشایی" چه رفتاری می خواهند داشته باشند ، چرا که بازگشت مجدد احمدی نژاد نیز فارغ از این دست از بحث های جدایی و دیگر داستان ها قابل طرح است.

وی در خصوص جایگاه احمدی نژاد مدعی شد: دولت روحانی به شکلی عمل می کند که زمانی که در متن جامعه می رویم، مردم منتظر بازگشت احمدی نژاد هستند
حسینیان در خصوص این اظهارات تاکید کرد: این چند وقت در مساجد و بین مردم دیده ام که مردم تاچه اندازه رفتارهای دولت روحانی را نقد می کنند و سیاست های شخص رییس جمهور و وزرایش را نمی پسندند.

عضو جبهه پایداری هم چنین گفت: عملکرد دولت روحانی در همین یکسال به شکلی بوده است که مردم از دولت آقای احمدی نژاد به عنوان روزهای طلایی یاد می کنند و بازگشت وی را آرزو و برای بازگشت وی لحظه شماری می کنند.