این مستند ضمن بررسی این جریان رسانه ای غرب با موضوع آخرالزمان و تحریف صورت گرفته از سوی ایشان پیرامون موعود منتظَر و حقایق ظهور، سعی در معرفی امام مهدی عجل الله تعالی امام دوازدهم مسلمانان شیعه نموده است. هر چند این مستند با محوریت مخاطبان مسیحی ساخته شده است،اما می تواند به ما دلایل حقیقی دشمنی کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ با آغاز هزاره ی دوم میلادی روند ساخت فیلم های آخرالزمانی در هالیوود سرعت چشمگیری به خود گرفته است. بسیاری پیروزی انقلابی مبتنی بر دین در ایران را آغازگر این جریان در سینمای غرب به ویژه هالیوود می دانند.


فیلم «مردی که آینده را دید»، اولین عکس العمل هالیوود در برابر تهاجم ایدئولوژیک انقلاب اسلامی به مکاتب مادی گرایانه ی بشر محور بود. تصویری نادرست از ایران، اسلام و شیعه از ویژگی های این فیلم ها به صورت محسوس یا نامحسوس بوده است. با گذشت زمان این موضوع شکل واضح تری پیدا کرده است. در این بین هراساندن مردم غرب از ظهور منجی شیعیان، اصلی ترین رکن این فیلم های آخرالزمانی را به صورت پیدا و پنهان تشکیل می دهد.
به نظر می رسد با توجه به این روند در سال های آینده شاهد فیلم های صریح تری در این زمینه خواهیم بود. با توجه به این موضوع، این مستند ضمن بررسی این جریان رسانه ای آخرالزمانی، سعی در معرفی امام مهدی عجل الله تعالی امام دوازدهم مسلمانان شیعه نموده است.

 هر چند این مستند با محوریت مخاطبان مسیحی ساخته شده است،اما می تواند به ما دلایل حقیقی دشمنی کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.
نسخه ای که هم اکنون ارائه شده است؛ نسخه ی داخلی این مستند می باشد. نسخه ی خارجی این مستند به همراه زیرنویس انگلیسی در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

دانلود لینک مستقیم نسخه تریلر این مستند با حجم 7 مگابایت و نسخه با کیفیت آن در دو حجم 200 و 400 مگابایت در ادامه : 
زمان مستند: 30 دقیقه


دانلود تریلر مستند The Twelfth IMAM با کیفیت متوسط و حجم 7 مگابایت از سایت آپارات


دانلود مستند The Twelfth IMAM (نسخه ی داخلی) با کیفیت بسیار عالی و حجم 400 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور بیداری اندیشه

دانلود با لینک مستقیم از سرور زهرامدیادانلود از سرور Trainbit
دانلود از سرور Mediafire

دانلود مستند The Twelfth IMAM (نسخه ی داخلی) با کیفیت مناسب و حجم 200 مگابایت از سرور مبین مدیا