دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات سال آینده موضوعی قیامتی است و اگر اصولگرایان که ممکن است عضو هیچ تشکلی هم نباشند اما مطیع رهبری باشند در یک صف قرار بگیرند و اگر همت کرده و وحدت کنند نصرت الهی نازل می‌شود/به رئیس جمهور هم هشدار دادم که آقای روحانی اگر می‌خواهیم کفه اصلاح‌طلبان سنگین‌تر از اصولگرایان باشد لااقل مراقب فتنه‌گران باشید

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمدنبی حبیبی صبح امروز در همایش ضرورت وحدت اصولگرایان در بوشهر اظهار داشت: در نیمه دوم سال ۹۱ در حزب موتلفه انتخابات سال ۹۲ را تحلیل کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با دو فرض انتخابات را شروع کنیم، اول با اینکه اصلاح‌طلبان متحد شده و وارد عرصه شوند و دومین فرض نیز این بود که اصولگرایان به وحدت نرسند.
وی بیان کرد: ملاقات‌های زیادی با حضرات آیات مهدوی‌کنی، مکارم‌شیرازی، مصباح‌یزدی، نوری‌همدانی و آیت‌الله یزدی داشتیم و آیت‌الله مکارم تاکید کردند هر کس به تفرق اصولگرایان دامن بزند خلاف شرع و اخلاق انجام داده است.

خطر انتخابات سال آینده برای اصولگرایان بیشتر است
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اما با این وجود برخی دوستان گفتند ما این تفسیر را قبول نداریم و در انتخابات ریاست جمهوری جایی برای رقابت اصلاح‌طلبان نیست و صحنه در اختیار اصولگرایان است.
حبیبی ادامه داد: این گروه از دوستان اصولگرا صحنه انتخابات ریاست جمهور با مجلس نهم را یکی دانستند و این گونه تفسیر کردند که اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم با هم رقابت کردند و نهایت مجلس اصولگرا به میدان آمد.
وی افزود: با این شرایط بود که بسیاری از اصولگرایان احساس تکلیف کردند و وارد عرصه شدند و برخی هم یکدیگر را تخریب کردند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در انتخابات مجلس سال آینده خطر از دوره‌های گذشته انتخابات برای اصولگرایان بیشتر است، گفت: در انتخابات مجلس نهم رقبای ما عددی نبودند اما الان عدد شدند.

زلف اصلاح‌طلبان با ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور گره خورده است
حبیبی اضافه کرد: برخی دولتمردان که حزب هم دارند، حزبشان در استان‌ها، زلف اصلاح‌طلبان را با ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری گره می‌زنند و ضمن اینکه امیدواریم دکتر روحانی راضی به این امر نباشد.
وی گفت: دولت فعلی با شعار اعتدال وارد میدان شد اما آیا شعارهای دولت عملی شده؟، در تعدادی از استان‌ها اصولگرایان را درو کردند به طور مثال در کرمان از ۲۳ فرماندار، ۲۰ فرماندار اصولگرا را کنار زده بودند و ۲۰ اصلاح‌طلب منصوب کردند.

مجلس ششم مقابل رهبری ایستاد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در این شرایط دچار پارادوکس هم شدند و می‌خواهند شریک کارهای مسئله‌دار و منفی دولت هم نباشد اما همزمان می‌خواهند به دولت نزدیک شوند تا پست‌ها را یکی پس از دیگری بگیرند.
حبیبی افزود: کسانی که وارد دولت می‌شوند برخی از آنان، حرفی را که دولت خاتمی زده را می‌خواهند در دولت روحانی هم بزنند، آنان با انتخابات ریاست جمهوری خیلی امیدوار شدند که می‌توانند مجلس دهم نیز مانند مجلس ششم درست کنند، مجلس ششمی که گفتند در مقابل رهبری نایستاده‌ایم اما با عملکرد خود نشان دادند که ایستاده‌اند.
وی افزود: در مجلس ششم وقتی مقام معظم رهبری برای مطبوعات حکم حکومتی دادند یکی از اصلاح‌طلبان در مجلس عربه کشید که «‌آقای کروبی حکم حکومتی چه صیغه‌ای است» و در همین حال کار به جایی کشید کروبی هم اوقاتش تلخ شد و جواب آن نماینده را داد.

اصلاح‌طلبان به دنبال احیا مجلس ششم در انتخابات مجلس دهم هستند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی اصلاح‌طلبان به دنبال احیا مجلس ششم در انتخابات مجلس دهم هستند، ما اصلاح‌طلبی را که داخل نظام و مطیع رهبری باشد و رهبری را فصل‌الخطاب بداند را افراد خطرناکی نمی‌دانیم.
حبیبی اضافه کرد: با اصلاح‌طلبی که ولایت فقیه را قبول دارد و فرمان رهبری را مطلع می‌داند اما جریان اصولگرایی را تخطئه می‌کند مخالفتی نمی‌کنیم اما مخالف اصلاح‌طلبی هستیم که فتنه راه انداخته است.
وی ادامه داد: اطلاح‌طلبان با به ملت پاسخ بدهند که سردمداران فتنه مدعی اصلی اصلاح‌طلبی بودند ضمن اینکه به اصلاح‌طلبان داخل نظام توصیه می‌کنیم چرا از سران فتنه اعلام برائت نمی‌کنید؟ چرا این دروغ شیطان‌صفتانه موسوی که در انتخابات تقلب شده را منکر نمی‌شوید؟ و چرا از فتنه و فتنه‌گران برائت نمی‌کنید؟

آقای روحانی مراقب فتنه‌گران باشید
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: به رئیس جمهور هم هشدار دادم که آقای روحانی اگر می‌خواهیم کفه اصلاح‌طلبان سنگین‌تر از اصولگرایان باشد لااقل مراقب فتنه‌گران باشید.
حبیبی گفت: اکنون به کسانی که در فتنه نقشی داشته‌اند امتیازاتی قائل می‌شوند و حذف اصولگرایان از پست‌ها از درو کردن هم گذشته و شبیه کار کمباین شده است.

دامن زدن به تفرقه اصولگرایان خلاف شرع و انقلاب است
وی با اشاره به اینکه دامن زدن به تفرقه اصولگرایان خلاف شرع و انقلاب است، بیان کرد: با لطف الهی در کشور جرقه ضرورت وحدت اصولگرایان زده ده و تمام سلایق اصولگرایی با هم ارتباط دارند و هر کس ادعای اصولگرایی دارد این جرقه در ذهنش زده شده که چاره‌ای به جز ائتلاف نیست و این جرقه به شعله مقدس ائتلاف تبدیل خواهد شد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: در حزب موتلفه از چند ماه پیش به این تصمیم رسیدیم که اولا ائتلاف اصولگرایان اجتناب ناپذیر است و این وحدت در صورت محوریت جامعتین بهتر تحقق خواهد یافت.
حبیبی اضافه کرد: با آیت‌الله موحدی کرمانی، یزدی، مصباح، جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و برخی علمای تراز اول جلساتی داشتیم و علاقمندی به وحدت در بین اصولگرایان در تمام استان‌ها پیش آمده است.
وی افزود: ضرورت وحدت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز برای اصولگرایان شکل گرفته و زمینه مناسبی برای وحدت اصولگرایان می‌بینیم.

انتخابات مجلس آینده یک موضوع قیامتی است
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر کس مانعی برای ائتلاف اصولگرایان شود روز قیامت جواب خدا را نمی‌تواند بدهد، انتخابات سال آینده موضوعی قیامتی است و اگر اصولگرایان که ممکن است عضو هیچ تشکلی هم نباشند اما مطیع رهبری باشند در یک صف قرار بگیرند و اگر همت کرده و وحدت کنند نصرت الهی نازل می‌شود.

منبع

"Our President, analytical news site"