"واقعیت این است که من نشانه‌ای نمی‌بینم که اوضاع به سوی اصلاح مورد دلخواه ما(اصلاح‌طلبان)پیش برود، در عین حال امیدوارم بحث مذاکرات هسته‌ای زودتر به ثمر برسد تا روی انتخابات هم اثر مثبت بگذارد."

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ احمد نقیب‌زاده فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز بر لزوم تغییر در جریان اصلاح طلب گفت: اصلاحات باید تغییراتی در خود بدهد، اصلا رفورم یا اصلاح‌طلبی مستلزم انعطاف‌پذیری و همسو شدن با زمانه است. زمانه هیچگاه از حرکت نمی‌ایستد در نتیجه اصلاح‌طلب هم باید در حال حرکت باشد وگرنه چه فرقی با ارتجاع می‌کند. ارتجاع یعنی کشی که هر چه آن را بکشی و به جلو بیاوری به مجرد آنکه آن را رها کردی شتابان به جای اول خود بر می‌گردد. حرکت و تغییر لازمه اصلاح‌طلبی و رفورم است و اصلاح‌طلبان کشور ما هم باید خود را با شرایط امروز کشور و جهان همسو و همراه سازند.

 

وی در مورد بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت اظهار داشت: جریان دولت سابق بنا دارد در صورتی که مثلا روحانی در مذاکرات هسته‌ای شکست بخورد و نتواند وضعیت داخلی را تغییر داده و با رانتخواران و مفسدین باشدت برخورد کند. با جریان دولت سابق با پول‌هایی که ذخیره کرده‌اند بر اسب فساد سوار شوند.

 

این استاد دانشگاه در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که من نشانه‌ای نمی‌بینم که اوضاع به سوی اصلاح مورد دلخواه ما(اصلاح‌طلبان)پیش برود. اوضاع منطقه هم طوری است که در همه جا داعش‌ها سربرآورده‌اند. در عین حال امیدوارم بحث مذاکرات هسته‌ای زودتر به ثمر برسد تا روی انتخابات هم اثر مثبت بگذارد.

سراج24