جناب آقای رحیمی در دولت گذشته خدمات شایانی کردند . بماند که عده ای فضایی ایجاد می کنند که خدمات را نادیده می گیرند و یک عده از انسانها را رمی می کنند، مورد هدف قرار می دهند که بسیاری از این مسائل یا ناآگاهانه است یا مغرضانه است. بعضی ها نمی دانند، بعضی ها هم مغرضانه عمل می کنند. خدمات بسیار ارزشمندی در دولت های گذشته انجام شد.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ هفته گذشته مراسم ختم والده محمدرضا رحیمی با سخنرانی حجت الاسلام تقوی ، رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مسجد نور تهران برگزار شد که در این سخنرانی حجت الاسلام تقوی ضمن تشریح و تجلیل جایگاه رفیع مادر، به دفاع جانانه از خدمات رحیمی و عملکرد دولت دکتر احمدی نژاد پرداخت .

حجت الاسلام تقوی پس از آن که سخنانی را در باب جایگاه مادر بیان کرد محمدرضا رحیمی را خادمی دانست که ناآگاهانه یا مغرضانه خدماتش به نظام نادیده انگاشته شده است .

تقوی سپس رحیمی را نیرویی مخلص ، ولایی و خادم نامید که عده ای می خواهند از تداوم خدمات او جلوگیری کنند .

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مراتب تربیت گفت: «انسان باید خود را سبک کند و تعلقات خود را رها کند. این وادی چنین است که خداوند به موسی (ع)می فرماید: «فاخلع نعلیک انک بالواد المقدس طوی» انسان اگر به اینجا برسد، دیگر هیچ چیز اهمیت ندارد .»
تقوی در ادامه ضمن انتقاد از بداخلاقی در فضای سیاسی کشور گفت : اینها نشانه توجه نکردن به این مهم است. آن یکی قهر می کند، آن دیگری توطئه چینی می کند، تهمت می زند، شخص دیگر شایعه پراکنی می کند، دیگری سیاه نمایی می کند. اما راه خود را باید مستحکم و بدون توجه به این بی تقوایی ها ادامه داد .

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای دکتر رحیمی خاطره ای را سالها قبل برای من نقل کرده بودند که وقتی مقام معظم رهبری مورد سوء قصد قرار گرفت و خبر آن که منتشر شد، مادر ایشان که در یکی از شهرهای کوچک کشور که اغلب زندگی مردم زندگی محرومین است، چند مرغ و خروسی را که داشتند را نذر حضرت آقا می کند برای شفای ایشان تا بتواند به اندازه بضاعت و توان خودش، ارتباط خود را با ولایت حفظ نماید .این مادر مؤمنه فرزندانی را تربیت کرد که در زمان جنگ و جبهه و در روز خدمت، حضور یافتند.

تقوی سپس با اشاره به اینکه در طول دوران انقلاب خدمتگزاران صدیقی خدمت کردند گفت : جناب آقای رحیمی در دولت گذشته خدمات شایانی کردند . بماند که عده ای فضایی ایجاد می کنند که خدمات را نادیده می گیرند و یک عده از انسانها را رمی می کنند، مورد هدف قرار می دهند که بسیاری از این مسائل یا ناآگاهانه است یا مغرضانه است. بعضی ها نمی دانند، بعضی ها هم مغرضانه عمل می کنند. خدمات بسیار ارزشمندی در دولت های گذشته انجام شد.

وی تصریح کرد ما ۸۰۰ امام جمعه داریم و بنده با مردم و ائمه جمعه ۸۰۰ شهر در ارتباطم. خدمات بسیار ارزشمندی انجام شده است. چرا بعضی ها این خدمات را نادیده می گیرند؟ امان از آن فکر بیمار و دل سیاهی که چنین می کند! این همه مدیر متدین، ارزشمند و حزب اللهی خدمت کردند. آقای رحیمی هم در جمع این خدمتگزاران مخلص خدمت کرد. هیچ موقع هم مدعی نبود .
تقوی در ادامه گفت : من ایشان را ۳۰ سال است می شناسم. من ایشان را کاملا می شناسم. از دوره ای که مجلس بودیم و بعد از مجلس در دوره ای که مسؤولیت معاون اول را داشتند. ما مدام با ایشان کار می کردیم در نهاد نماز جمعه. همیشه در دولتها نیروهای مخلص فراوان بوده اند. قدر این نیروها را باید بدانیم. نیروهایی که برای خدا کار کردند و کار می کنند.زحمت می کشند. ایشان در یک خانوادة مؤمنی تربیت شده و رشد کرده و همینطور برادران و خواهران ایشان که همگی در خدمت این انقلاب بوده اند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد بهر حال اینچنین مادری طبیعی است که فرزندان خدمتگزاری هم تحویل جامعه بدهد که تحویل دادند و خدمت کردند و زحمت کشیدند. خداوند از همة آنها به شایستگی قبول کند.
منبع: دولت بهار