رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دیوان محاسبات برای بررسی بیشتر، پرونده دانشگاه ایرانیان را به دادستانی کشور کل ارسال کرده است.

به گزارش نکات پرس به نقل از خانه ملت، محمدعلی پور مختار با اشاره به حضور محمود احمدی‌نژاد در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برای پاسخگویی به شکایت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: شکایت مربوطه به دوره هشتم مجلس بوده و احمدی‌نژاد برای این شکایات در دادگاه حاضر می‌شود.

وی در تشریح دلایل شکایت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از محمود‌ احمدی‌نژاد، تصریح کرد: تأخیر در معرفی کردن وزیر ورزش و جوانان به مجلس و ابلاغ نکردن مصوبه‌های نهاد قانون‌گذاری از سوی دولت در دوره هشتم از مهم‌ترین محورهای شکایت این کمیسیون از دولت دهم است.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه هنوز پرونده احمدی‌نژاد و دولت دهم درباره بحث انتقال 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه ایرانیان در حال بررسی است، افزود‌: دیوان محاسبات برای بررسی بیشتر، این پرونده را به دادستانی کشور کل ارسال کرده است.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»، با وجود بازگشت وام 16 میلیارد تومانی که برای تاسیس دانشگاه ایرانیان در نظر گرفته شده بود، مراحل تاسیس این دانشگاه با کمک های مردمی در حال پیگیری است.