معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: عده ای کارشان این شده که همیشه دولت را تخریب کرده و مورد نقد قرار دهند قبل از آن که وارد مباحث محتوایی شوند که این موضوع با توجه سال پایانی ماموریت دولت تشدید شده است.

حجت الاسلام والمسلمینˈ سیدمحمدرضا میرتاج الدینیˈ تصریح کرد: عده ای در هرکاری که دولت انجام می دهد جنبه های سیاسی آن را برجسته کرده و حملات و انتقادات غیر اصولی خود را در فضای عمومی جامعه نشر می دهند که این اقدام از دایره انصاف و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی در مورد اظهارنظرهای برخی در خصوص لایحه بودجه 92 کل کشور مبنی بر سیاسی و انتخاباتی بودن آن، گفت: دولت با تجربه کارشناسی و تخصصی 8 ساله خود و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و همچنین فتنه های دشمن بودجه ای را تدوین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این لایحه بودجه از هر جهت به نفع مصالح کشور است اما عده ای قبل از آن که وارد مباحث محتوایی آن شوند انتقادات خود را که جنبه سیاسی دارد در جامعه مطرح می کنند.

میرتاج الدینی اظهار داشت: این عده دیواری کوتاهتر از دیوار دولت پیدا نکرده و مدام تخریب می کنند و خدمات مثبتی را که دوست و دشمن به آن اذعان دارند زیر سئوال می برند.

وی ادامه داد: برغم این موضوع دولت صبور است و تحمل می کند و به طور قطع این بی انصافی ها کوچکترین تاثیری بر اراده خدمتگزاریش به ملت شریف ایران نخواهد داشت.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در ادامه در خصوص انتظارات دولت از مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی لایحه بودجه، افزود: امیدوارم با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور، در نشست های تخصصی مشترک دولت و مجلس به تفاهم های خوبی برسیم که اگر این بودجه عملیاتی شود دولت بعدی در اجرا با مشکلی مواجه نخواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، میرتاج الدینی تاکید کرد: دولت اگر دفاعی از بودجه می کند برای خودش نیست بلکه برای کشور است که آن را با کوله باری از تجربه و تخصص تدوین کرده است.

وی افزود: دولت این نگاه را دارد که به نفع کشور است، طبعا کنار هم قرار گرفتن ظرفیت تخصصی مجلس و تجربه کارشناسی و تخصصی دولت منجر خواهد شد تا سال آینده بودجه خوبی را شاهد باشیم.