در این گزارش آمده است: یکی دیگر از اعضای هیات مدیره به نام حمید رضا سیاسی است؛ (خادم بارها اعلام کرده بود که یکی از نکته‌های مهم این هیات مدیره سیاسی نبودن افراد است ولی حمیدرضا سیاسی از دوستان کرباسچی و دوست یکی از فرزندان حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی است) حمیدرضا سیاسی درباره شغل خود می‌گوید یک فعال اقتصادی و تاجر است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»  به نقل از 598، وزارت ورزش بعد از تمام کش و قوس‌های فراوان سرانجام اسپانسر پرسپولیسی‌ها را معرفی کرد البته این معرفی به صورت رسمی نبود و به‌رغم اینکه وزارت ورزش شعار شفاف‌سازی را در دستور کار قرار داده ولی هنوز هیچ چیز کاملی از نوع قرارداد و جزئیات منتشر نشده و تنها نام شرکتی تحت عنوان «بهنام پیشروی کیش» روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

بعد از انتشار نام شرکت مذبور، سایت‌های مختلف خبری نسبت به این نوع اطلاع‌رسانی جبهه‌گیری کردند و سؤالاتی مبنی بر اینکه شرکت مذبور چگونه پذیرفته 30 میلیارد تومان در یک سال برای اجاره پرسپولیس هزینه کند، داشتند.

چندی قبل وزیر ورزش در گفت‌وگویی اعلام کرد خصوصی‌سازی پرسپولیس سبب شد تا بار مالی فراوانی از روی دوش دولت برداشته شود ولی باید پرسید آیا پرسپولیس به مرحله خصوصی‌سازی رسیده؟ آیا این شرکت فعال اقتصادی که به عنوان اسپانسر اصلی تیم قرار است فعالیت کند براساس ضابطه‌های روشن و شفاف انتخاب شده یا اینکه براساس ارتباط‌هایی که با اعضای هیات‌مدیره دارد؟! چرا تا قبل از این خبری از این شرکت‌های اقتصادی نبود تا تیم مردمی چون پرسپولیس را از زیر بدهی‌های فراوان نجات دهد،‌آن روزها هواداران این تیم چشم امیدشان به مسؤولین ورزش بود ولی وزارتخانه‌ای‌ها با بی‌تفاوتی از کنار مشکلات مالی پرسپولیس گذشتند تا این تیم در کمال شایستگی تنها به مقام دوم دست پیدا کند.

حالا اگر قرار باشد از انتشار رقم قراردادها در حساس‌ترین برهه زمانی لیگ بگذریم بد نیست این نقد را کمی هم به وزیر ورزش وارد کنیم که چرا گودرزی درباره قرارداد‌ها و اینکه اسپانسر در چه شرایطی پذیرفته تیم را یاری کند، شفاف‌سازی نمی‌کند؟

براساس گزارش‌های منتشر شده در سایت خبر آنلاین، هیات‌مدیره پرسپولیس عضوی زیر پوستی دارد؛ مردی به نام محمد پوستی که نماینده گروه اسپانسرهاست. مردی که حضور مونسان، سلیمی، کاظم‌پور و حمید استیلی در هیات‌مدیره را به او نسبت می‌دهند. پوستی 48 ساله در دهه 70 ابتدا در سیماچوب و سپس در معاونت سیما به عنوان تهیه‌کننده مشغول بوده است.

نکته بعدی که در گزارش خبر آنلاین آمده اشاره به یکی دیگر از اعضای هیات مدیره به نام حمید رضا سیاسی است؛ (خادم بارها اعلام کرده بود که یکی از نکته‌های مهم این هیات مدیره سیاسی نبودن افراد است ولی حمیدرضا سیاسی از دوستان کرباسچی و دوست یکی از فرزندان حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی است) حمیدرضا سیاسی درباره شغل خود می‌گوید یک فعال اقتصادی است.

او در این باره با فارس سخن گفته:« من قرار نیست عابربانک پرسپولیس باشم. ما برای این تیم کاری می‌کنیم که پرسپولیس خودش بزرگ‌ترین عابربانک خاورمیانه باشد!» دو دهه قبل و حضور در دفتر غلامحسین کرباسچی؛ این چیزی است که از گذشته سیاسی مطرح شده. اینکه او آن سال‌ها در شهرداری تهران فعالیت می‌کرده اما همیشه رابطه خوبی با شهرداری تهران داشته و در فعالیت‌های ساخت و ساز دستی بر آتش داشته است. به همین دلیل هم هست که وزارت ورزشی‌ها تایید می‌کنند گروه مالکان جدید را از قبل می‌شناخته‌اند، اگرچه او به طور مستقل راهی هیات مدیره قرمزها شده است. از سوی دیگر مصطفی سلیمی و کاظم‌پور هم که هر دو از طرف گروه مالکین یک ساله برند به تیم هیات مدیره اضافه شدند، یکی شهردار است و از مردان باسابقه شهرداری تهران و دیگری عضو خانه معلم و فعالی اقتصادی. همه اینها پوستی را می‌شناسند. مردی که رویاهایی بزرگ در سر دارد.

هفته‌نامه «تماشاگران امروز» در این باره می‌نویسد، او همین حالا طرحی در شهرداری تهران دارد که مراحل تصویبش را طی می‌کند؛ پروژه ساخت شهربازی فضایی تهران در منطقه 22. مردی که از ابتدا قرار بود تفاهمنامه اسپانسرینگ با وزارت ورزش را امضا کند اما در نهایت به جای او 2 تفر دیگر از شرکایش این تفاهمنامه را امضا کردند.

دو شریکی که فعلا درباره‌شان چیز زیادی گفته نشده اما درباره یکی از آنها بحث همکاری در پروژه‌های سنگین اقتصادی با دولت مطرح شده است، افرادی که بزودی نام‌شان رسانه‌ای هم می‌شود. بزودی نام‌شان بین مطبوعاتی‌ها «گل» می‌کند و «رخسار»شان نمایان می‌شود، آنها که گفته شده پرسپولیس را در قراردادی به صورت اجاره به شرط تملیک خریده‌اند. حرفی که البته امیررضا خادم بشدت آن را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «اصلا حتی اگر می‌خواستیم هم توان این کار را نداشتیم. قانون چنین اجازه‌ای را به وزارت ورزش نمی‌دهد. پروسه واگذاری این تیم‌ها باید از طریق وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی با طی مراحل قانونی اتفاق بیفتد».