در آستانه رای اعتماد مجلس به کابینه خبرهای رسیده حکایت از پشت پرده ای ناهمگون در رایزنی ها و رد و تایید های وزاری پیشنهادی دارند.

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما، در حالی که روزنامه جوان خبر از پيغام‏هاي غيرمعمول به حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير پيشنهادي اطلاعات در روزهاي اخير می دهد به گونه که این پیام ها تعجب اطرافيان رئيس‌جمهور را برانگيخته است چنین نوشته که در اين پيغام‏ها به وزير پيشنهادي اطلاعات تأكيد‌ شده كه : تو همچون دري(قربانعلي دري نجف‌آبادي) هيچگاه در وزارت نبودي و اگر رأي بياوري همان بلايي بر سرت مي‏آيد كه در قتل‏هاي زنجيره‏اي بر سر او آمد». اين پيغام در قالب‏هاي مختلفي چون نصيحت، ‌ خيرخواهي، ‌ تهديد و... » به مصلحي مي‏رسد.

 

از سوی دیگر خبر می رسد یکی از اعضای سابق دولت که این روزها به عنوان یکی از وزیران پیشنهادی معرفی شده است لابی های شگفت انگیزی را برای رای آوردن آغاز کرده به طوری که در تماس با رسانه هایی که خبری در انتقاد از وی منتشر کرده اند با پیشنهاد رقم های میلیونی تقاضای برداشتن خبر و انتقاد نکردن از وزیر پیشنهادی را کرده اند.

طرفداران این مقام سابق دولتی به این رسانه ها اعلام کرده اند که خبرهای انتقادی وتخریبی رسانه های دیگر نیز با صرف هزینه های میلیونی برداشته شده و این رسانه ها فقط رقم پیشنهادی خود را برای تعامل و عدم تخریب آقای وزیر اعلام کنند!