با شناختی که از جوانفکر به دست آورده ام و از طریق دوستان موثق یافتم، یک ویژگی وی آن است که به هر صورت او وفاداریش را به ولایت، اسلام و نظام اسلامی اثبات کرده است و در این وجه شخصیتی او جای هیچ شائبه ای نیست.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که رسانه ها مهم ترین آیینه تحلیل وضعیت هر جامعه ای هستند، گفت:خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آیینه ای است که ایران اسلامی را به جهانیان می شناساند.
ˈغلامحسین الهامˈدر مراسم معارفه ˈمجید امیدی شهرکیˈمدیرعامل جدید خبرگزاری ایرنا در سخنانی اظهارداشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در میان موج های مختلف و تلاطم های رسانه ای و شبه رسانه ای امروز که همچون قایق های طوفان زا دریا را متلاطم می کنند، باید کشتی پرابهت و آرامی باشد که آرامش ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا باید در تراز نظام اسلامی باعث تبلور و تجلی وضعیت واقعی، وحدت، پیوند، انسجام و استحکام نظام اسلامی باشد.

سخنگوی دولت با تاکید بر قدمت بیش از 70 ساله خبرگزاری جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایرنا خبرگزاری است که در دهه 70 در موارد مختلف دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب را در عرصه خبر و اطلاع رسانی پیگیری و در این زمینه فضای رسانه ای مناسبی را ایجاد کرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی باید همچنان ˈخِرد پیرˈ خود را در خدمت همه رسانه های جوان کشور قرار دهد.

الهام ادامه داد: خبرگزاری ایرنا در واقع ساحل امنی است که وقتی موج های خبررسانی ها و جنگ نرم خبری دشمن به ساحل آن می رسد، آرامش می گیرد.

الهام با بیان این که ما نیاز به رسانه ای داریم که آیینه واقعیت های زیبای ایران عزیز در همه عرصه ها باشد، افزود: ایرنا مجموعه ای است که توانسته در تجارب طولانی، شرایط مختلف را ببیند، پایگاه هایی که در عرصه جهانی و نیروهای ورزیده ای که دارد، جوانان عاشق نظامی که در این مجموعه وارد شده اند و شهدای آن، این مطالبه را عادی نشان می دهد و ایرنا می تواند.

وی ادامه داد: امیدوارم این الگو، به عنوان نظام تجلی یک رسانه حاکمیتی، آیینه واقع نمایی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه باشد.

سخنگوی دولت با بیان این که با تلاشهای آقای امیدی، امید تازه ای به این مجموعه دمیده خواهد شد، گفت: انشاالله با نشاط و شور بتوانیم در این جنگ سخت نرم که بی سابقه ترین جنگ نرم در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است آرامش را به جامعه بازگردانیم و امید و نشاط را بیافزاییم.

الهام گفت: از همه عزیزان و کسانی که در این خلا انتقال مدیریتی در ایرنا همکاری کرده اند، به ویژه آقای اسلامی فرد که زحمت های بسیاری در این مدت کشیده است، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: انشاالله ایرنایی ها بسترساز عدالت پذیری برای دوران ظهور و پذیرش ولی عصر (عج) باشند و ولایت پذیری و ولی دوستی را در عمل آماده کرده باشند.

ایرنا حق بزرگی بر مجموعه رسانه های کشور دارد

سخنگوی دولت با تاکید بر این که ایرنا حق بزرگی بر مجموعه رسانه های کشور دارد، گفت: ایرنا تنها خبرگزاری غیر از صدا و سیما است که توفیق حضور در دوران دفاع مقدس داشته است.

الهام خطاب به حاضرین اظهارداشت: وظیفه داشتم به عنوان عضوی کوچک از خانواده دولت در این جمع مبارک و عزیز شرکت کرده و سپاس قلبی خود را خدمت شما اصحاب رسانه و قلم، تقدیم کنم.

وی گفت: پیشاپیش از همه عزیزانی که در شکل گیری این خبرگزاری کهن ایران زحمت کشیده اند، سپاسگزاری می کنم.

وی با بیان این که به بهانه این جلسه قدردانی ویژه ای از برادرمان جوانفکر دارم، ادامه داد: شناخت من از جوانفکر به آخر دهه 70 که با یکدیگر در دفتر ریاست جمهوری خدمت می کردیم، باز می گردد.

جوانفکر وفاداریش را به ولایت و نظام ثابت کرده است

الهام تصریح کرد: با شناختی که از جوانفکر به دست آورده ام و از طریق دوستان موثق یافتم، یک ویژگی وی آن است که به هر صورت او وفاداریش را به ولایت، اسلام و نظام اسلامی اثبات کرده است و در این وجه شخصیتی او جای هیچ شائبه ای نیست.

وی با تاکید بر این که این آزمون چهار ماهه برای اثبات ولایتمداری جوانفکر و عشق وی به ولایت رسا و کافی است، اگر هیچ سندی هم نباشد، گفت: از خدای متعال آرزو می کنیم وی از این آزمون سربلند بیرون آید، از عوارض جسمی رها و آسوده شود و به لطف الهی به این جمع هرچه سریعتر بازگردد.

الهام ضمن تبریک به ˈ مجید امیدی شهرکیˈ مدیر عامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: انشاالله وی بتواند این مجموعه را با آنچه که در تراز جمهوری اسلامی، دولت اسلامی و دولت آقای احمدی نژاد است، پیش ببرد.