وی با بیان اینکه در بین سیاستمداران، روحانی نخستین فردی است که با آمار و ارقام صحبت می‌کند! گفته است: اگر 10هزار خارجی در ایران زندگی می‌کردند، اکنون هوای آلوده نداشتیم زیرا آنها اجازه نمی‌دادند که هوای تهران آلوده باشد یا اگر  26میلیون توریست و گردشگر خارجی داشتیم، خودرو پراید از کشور جمع‌آوری می‌شد!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمود سریع‌القلم، از استادان اصلاح‌طلب و مشاور رئیس جمهور است در یک سخنرانی در جمع فعالان اتاق بازرگانی با بیان اینکه در بین سیاستمداران، روحانی نخستین فردی است که با آمار و ارقام صحبت می‌کند! گفته است: اگر  10 هزار خارجی در ایران زندگی می‌کردند، اکنون هوای آلوده نداشتیم زیرا آنها اجازه نمی‌دادند که هوای تهران آلوده باشد یا اگر 26 میلیون توریست و گردشگر خارجی داشتیم، خودرو پراید از کشور جمع‌آوری می‌شد!

به گزارش روزنامه تعادل، وی راهکار افزایش وحدت شیعه و سنی را در افزایش روابط اقتصادی دانسته و همچنین اظهار کرده است: بنده بارها تاکید کرده‌ام که خودکفایی معنایی ندارد، هیچ کشوری خودکفا نیست اما قفل شدن روی ویژگی و خصوصیات یک کشور بسیار خوب و مفید است، به‌عنوان مثال لهستان از جمله کشورهایی است این کار را به‌خوبی انجام داده و فرآیند جهانی شدن را به‌سرعت طی کرده است و این کشور خود را به آلمان قفل کرد زیرا می‌دانست این کشور از لحاظ علم و صنعت بسیار پیشرفته است.

"Our President, analytical news site"