جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی که ترکیبی از جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است از کاندیداتوری علیرضا زاکانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام حمایت کرد.

درست بعد از انتشار این خبر بود که تلاش سایت فارس و برخی سایت‌های نزدیک به سپاه از پوشش نشست خبری این جبهه گرفته تا انجام مصاحبه با برخی شخصیت‌ها و تعریف و تمجید از زاکانی آغاز شد.

در بخشی از این تلاش رسانه‌ای برای زاکانی، سایت فارس از قول شاکری عضو جمعیت ایثارگران نوشت: زاکانی امتیازات و نقاط قوت احمدی‌نژاد را به طور کامل دارد و ضعف‌های او را ندارد، ما انتخاب شایسته‌مان را با امتیاز بالا در مقایسه با دیگر رقبا، آقای زاکانی اعلام می‌کنیم. فارس در ادامه پوشش اخبار حماسه سازان از قول زهره الهیان عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آورد: باتوجه به عملکرد آقای زاکانی در مجلس گذشته و مجلس فعلی و نوع نگاه ایشان به مسائل مختلف که نزدیکی زیادی به مقام معظم رهبری دارد، ما از ایشان حمایت کردیم؛ چراکه نوع دیدگاه آقای زاکانی، براساس عدالت‌خواهی، شجاعت و اعتقاد به کار کارشناسی برای حل مشکلات کشور است. همچنین «زاکانی شاخص‌های یک رئیس‌جمهور را دارد» و «زاکانی جامعه را نسبت به انحراف آگاه کرد» از دیگر تیترهای فارس در حمایت از زاکانی بود. در همین حال چند سایت خبری نزدیک به سپاه نیز نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام کردند.