سید حسن نصرالله گفت: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جلسه ویژه با حضور افسران و نظامیان مقاومت در بقاع گفت: هر اندازه که رویارویی و فشارها گسترده و زیاد باشد، تصمیم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌هاست.
روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی ویژه با افسران و کادر نظامی مقاومت لبنان تاکید کرد: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.
این نشست که اخیرا در منطقه بقاع برگزار شده است، در شرایطی صورت گرفته که احتمال حمله‌های تروریست‌ها به منطقه از بلندی های تعدادی از روستاهای بقاع افزایش یافته است، آنها به دنبال باز کردن گذرگاهی برای خود هستند تا از محاصره در عرسال و قلمون خارج شوند.
بنا بر این گزارش، انتقال سید حسن نصرالله با وجود شرایط امنیتی و خطرات موجود پیام های عدیده ای را مخابره می کند، اول اینکه مهر تاکیدی بر عزم جدی وی برای مبارزه با تکفیری‌ها در مرزها و بالا بردن سطح آمادگی حزب الله و مهار پیامدهای حملات اخیر تروریست ها و تکفیری‌ها ست که تعدادی از عناصر حزب الله در آن شهید شدند. سید حسن نصر الله با این اقدام روحیه نیروهای مقاومت را در برابر تکفیری‌ها بالا برد.
سید حسن نصرالله در این نشست تاکید کرد: معرکه قلمون اراده‌ای برای مبارزه است، ما در این معرکه وارد خواهیم شد و بعد از اینکه بر خدا توکل کردیم، به یاری خدا شکست ما امکان پذیر نیست.
نصرالله تاکید کرد: جایی برای تسلیم شدن در برابر دشمن تکفیری وجود ندارد، جانفشانی شهدای ما و دردهای زخمی های ما، پیروزی بزرگی را برای ما رقم خواهد زد، چرا که این فشارها هستند که فرصت ها و پیروزی‌ها را خلق می‌کنند. همین عامل منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد و اشغالگران اسرائیل را از لبنان عقب راند.
دبیرکل حزب الله لبنان در مورد عملیات شبعا که نیروهای مقاومت هفته گذشته مسئولیت انجام آن را بر عهده گرفتند، تاکید کرد: این عملیات پیامی برای طرف‌های مربوطه بود. این پیام تاکید کرد که مقاومت با وجود تمامی تغییر و تحولات منطقه‌ای و تشکیل ائتلاف رسانه‌ای علیه داعش، همچنان قوی و در عرصه حاضر است و تضعیف نشده است.
سید حسن نصرالله تاکید کرد که تجاوزی که دشمن اسرائیلی در آغاز سپتامبر گذشته در منطقه "عدلون" در جنوب لبنان انجام داد و یک دستگاه شنود را که مقاومت اسلامی آن را کشف کرده بود در هنگام تلاش برای تجزیه بخش های این دستگاه منفجر کرد، به شهادت "حسن علی حیدر" منجر شد و نشان داد که اسرائیل به دنبال امتحان کردن توان مقاومت است. پاسخ این حمله نیز با بمب در شبعا داده شد که بنا به منابع نظامی اسرائیل دو نفر در این حمله زخمی شدند.