راهپیمایان تهرانی در ساعات ابتدایی در مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته‌اند با حمل پلاکاردهایی با عنوان «با آماده نبرد بزرگیم» «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»، «ما همه مصطفاییم، دشمن‌آمریکاییم» پاسخ اظهارات گستاخانه و تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی را دادند.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» به نقل از مشرق، راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد و سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی در حالی آغاز شد که از همان دقایق آغازین خیابان‌های مسیر راهپیمایی میزبان مردم انقلابی و همیشه در صحنه است.

۱۲:۱۵دقیقه/ ولایتی: گزینه قطعی ما حضور و دلبستگی مردم به نظام، کشور و ولایت فقیه است

ولایتی گفت: اگر مسئولان آمریکایی همواره از وجود گزینه‌های مختلف بر علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کنند امروز مردم عزیز کشورمان تحت رهبری مقام معظم رهبری نشان دادند که گزینه قطعی ما حضور و دلبستگی مردم به نظام، کشور و ولایت فقیه است.

۱۱:۳۹دقیقه/ تجمع دانشجویان مقابل دانشگاه شریف به منظور گفتگو با ظریف

همزمان با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در دانشگاه شریف دانشجویان مقابل این دانشگاه تجمع کرده و مطالبات خود را با محمدجواد ظریف مطرح کردند.

۱۱:۳۱دقیقه/ پیام‌ بی بی سی فارسی درآستانه ۲۲بهمن

در آستانه جشن انقلاب اسلامی ملت ایران و دعوت همه احزاب و گروه ها از مردم، این شبکه چنین خبر منشر می کند: "نگاه متفاوت اصلاح طلبان به راهپیمایی "اصلاح طلبان می خواهند اظهار وجود و قدرت نمایی کنند.

۱۱:۲۵دقیقه/ در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲بهمن مطرح شد: ملت ایران تهدید‌ات آمریکا را محکوم کرد

راهپیمایی تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.

۱۱:۲۴/ حدادعادل به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در جمع راه‌پیمایان تهرانی ۲۲بهمن حضور یافت. حدادعادل از تقاطع یادگار امام وارد خیابان آزادی شد و به خیل راهپیمایان ۲۲بهمن پیوست.

۱۱:۲۳دقیقه/ حضور رئیس مجلس خبرگان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن

آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش در خیابان آزادی، حد فاصل خیابان شادمان و بزرگراه یادگار امام به جمع پرشور راهپیمایان ۲۲بهمن پیوست و در مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور یافت.

۱۱:۲۲دقیقه/ سخنرانی رئیس جمهور در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شد

این اولین سخنرانی حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اسلامی است.

مهمانان خارجی از کشورهای مختلف جهان در زمان سخنرانی رئیس جمهور در محل جایگاه ویژه مراسم، حضور دارند

۱۱:۱۶دقیقه/ فرمانده کل ارتش به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش از مسیر چهارراه ولیعصر (عج)، در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲بهمن حاضر شد.

۱۱:۱۱دقیقه/ آیت الله جوادی آملی در راهپیمایی حضور یافت
۱۱:۰۴دقیقه/ ناطق نوری به جمع راهپیمایان ۲۲بهمن پیوست
۱۱:۰۲دقیقه/ احمدی‌نژاد در جمع راهپیمایان حضور یافت

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان دقایقی پیش از تقاطع بهبودی خیابان آزادی در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲بهمن حاضر شد.

۱۰:۵۷دقیقه/ آیت‌الله نوری‌همدانی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن حضور یافت

آیت‌الله نوری‌همدانی همزمان با یوم‌الله ۲۲بهمن در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت.

۱۰:۵۵دقیقه/ هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافت
۱۰:۵۴دقیقه/ پرچم شیطان بزرگ و اشغالگران قدس زیر پای انقلابیون تهرانی

راهپیمایان در حالی که پرچم‌های سه رنگ کشورمان و همچنین تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست دارند شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم و ... سر می‌دهند.

بر اساس این گزارش راهپیمایان در مسیر‌های راهپیمایی از روی پرچم های آمریکا و اسرائیل عبور می‌کنند؛ پرچم‌های شیطان بزرگ و اشغالگران قدس در تقاطع خیابان‌های انقلاب و نواب زیر پای راهپیمایان قرار دارد.

۱۰:۵۱دقیقه/ رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان حضور یافت

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان مراسم پرشکوه ۲۲بهمن حاضر شد.

۱۰:۴۸دقیقه/ رئیس مجلس در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یافت

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به خیل عظیم راهپیمایان در قم پیوست.

۱۰:۴۶دقیقه / حضور آیت الله جنتی در جمع راهپیمایان ۲۲بهمن در تهران

دبیر شورای نگهبان در میان راهپیمایان سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در تهران حضور پیدا کرد.

آیت الله جنتی از تقاطع نواب در خیایان آزادی به جمع راهپیمایان سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملحق شد.

۱۰:۴۴دقیقه/ سید احمد خاتمی: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخی به اراجیف آمریکایی هاست

یک عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اراجیفی که از زبان آمریکایی ها بیرون می آید، پاسخی کوبنده تر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ندارد.

وی با بیان این‌که آنچه امید دشمن را به یاس تبدیل می کند حضور شکوهمند در راهپیمایی امروز است، افزود: اراجیفی که از زبان مسئولان آمریکایی بیرون می آید، پاسخی زیباتر از حضور شکوهمند در راهپیمایی امروز ندارد و ملت استکبارستیز ایران که در ۳۵سال گذشته نیز استکبار را به ذلت واداشته اند، امروز نیز بار دیگر با حضور شکوهمند خود ذلت مجدد دشمن را به دنیا نشان خواهند داد.

۱۰:۴۳دقیقه/ آخوندی: پیام راهپیمایی ۲۲بهمن همبستگی ملی است/ انقلاب بر اساس سعه صدر بنا شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز پیام همبستگی ملی است و حضور مردم نیز خیلی باشکوه و شکوهمند است.

۱۰:۳۵دقیقه/ حضور عارف در میان راهپیمایان ۲۲بهمن تهران

رئیس بنیاد امید ایرانیان در جمع راهپیمایان سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در تهران حاضر شد.

۱۰:۳۰دقیقه/حضور آیت الله مکارم شیرازی در راهپیمایی ۲۲بهمن

آیت الله مکارم شیرازی دقایقی پیش به خیل عظیم راهپیمایان ۲۲بهمن در قم پیوست.

۱۰:۲۹شعار تهرانی‌ها: ما همه مصطفاییم، دشمن آمریکاییم/ دیپلمات هسته‌ای مراقبت مراقبت دقیقه/ حضور ظریف و معاونانش در جمع راهپیمایان تهران
وزیر امور خارجه کشورمان را سیدعباس عراقچی، مجید تخت روانچی، ابراهیم رحیم‌پور و جمعی از مدیران این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

۱۰:۲۵دقیقه/ رئیس قوه قضائیه به جمع راهپیمایان ۲۲بهمن پیوست

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن، لحظاتی پیش در محدوده تقاطع خیابان رودکی و آزادی به جمع راهپیمایان ۲۲بهمن پیوست.

۱۰:۲۱دقیقه/ وزیر ورزش:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن پشتیبانی از دولت برای حضور در عرصه بین‌المللی است

وزیر ورزش گفت: هر گاه تهدیدات خارجی نسبت به جمهوری اسلامی افزایش پیدا کرده است مردم پرشورتر و گسترده‌تر در صحنه حاضر شدند و این حضور مردم پشتوانه قوی برای دولتمردان ما خواهد بود.

۱۰:۱۹دقیقه/ حضور ورزشکاران رزمی کار در میان موج خروشان راهپیمایان ۲۲بهمن

جمعی از رزمی کاران با حضور در میان راهپیمایان ۲۲بهمن در تهران به اجرای نمایش های رزمی پرداختند.

۱۰:۱۷دقیقه/ دانشمندان کوچک هسته‌ای نیز به راهپیمایی ۲۲بهمن آمدند/در تحریم نظامی فرزند عاشوراییم

دانشمندان کوچک هسته‌ای کشورمان از حوالی خیابان‌ تقاطع‌های انقلاب و اسکندری شمالی عبور کرده و ضمن به دست گرفتن پلاکاردی با این مضمون «دشمنان بدانند در تحریم اقتصادی فرزند رمضان و در تحریم نظامی فرزند عاشوراییم» در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند.
۱۰:۱۴دقیقه/ نشانی ۵۰ایستگاه اقامه نماز جماعت در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

نماز جماعت ظهر و عصر یوم الله ۲۲بهمن در تمامی استان‌هایی که مراسم راهپیمایی به اذان ظهر منتهی می‌شود، اقامه خواهد شد. به همین منظور در تهران علاوه بر مساجد، ۵۰محل برای اقامه نماز توسط راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

۱۰:۱۰دقیقه/ راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرری آغاز شد

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم با بصیرت و ولایتمدار شهرستان ری، راهپیمایی ۲۲بهمن خود را با شعار «الله‌اکبر» آغاز کردند.

۱۰:۰۶دقیقه/ شعار «ما همه مصطفاییم، دشمن آمریکاییم» پاسخ مردم به تهدیدات آمریکا

راهپیمایان تهرانی در ساعات ابتدایی در مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته‌اند با حمل پلاکاردهایی با عنوان «با آماده نبرد بزرگیم» «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»، «ما همه مصطفاییم، دشمن‌آمریکاییم» پاسخ اظهارات گستاخانه و تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی را دادند.

مردم همچنین با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «لبیک یا خامنه‌ای» و شعار «ما تا آخر ایستاده‌ایم» حمایت خود را از انقلاب اسلامی ابراز کردند.

۱۰:۰۵دقیقه/ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن در غرب استان تهران آغاز شد

مردم ولایی و انقلابی شهرستان‌های غرب استان تهران صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه خود راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن را آغاز کردند.

۱۰:۰۰/ امیر سیاری در مراسم ۲۲بهمن حضور یافت

امیر دریادار سیاری با حضور در راهپیمایی تهران به خیل عظیم راهپیمایان پیوست.

۰۹:۵۷دقیقه/ تصویر فرماندهان نیروهای مسلح روی دست راهپیمایان/ پیام نظامی به مقامات کاخ سفید

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن از ساعت ۹صبح امروز سه‌شنبه در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.

راهپیمایان تهرانی در حالی که پرچم‌های ۳رنگ کشورمان و همچنین تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست دارند به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.

راهپیمایان تهرانی همچنین پلاکاردهایی را حمل می‌کنند که بر روی آن در پاسخ به اظهارات جان کری و وندی شرمن از مقامات آمریکایی نوشته شده است «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم».

بر اساس این گزارش راهپیمایانی که در حال حرکت از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی بودند، پلاکاردهایی در دست داشتند که ضمن درج تصاویر فرماندهان نیروهای مسلح از جمله سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، نوشته شده بود: «آقای کری! ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم»

۰۹:۵۱دقیقه/ شعار تهرانی ها: دیپلمات هسته‌ای مراقبت مراقبت

راهپیمایی‌ کنندگان تهرانی با حضور در یوم‌الله ۲۲بهمن بار دیگر بر استفاده به حق خود از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دفاع کردند و شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، سر دادند.

بنابر این گزارش جمعی از راهپیمایی‌کنندگان تهران همچنین با شعار «دیپلمات هسته‌ای،‌مراقبت مراقبت» از مسئولان خواستن که از حقوق هسته‌ای ایران ذره‌ای کوتاه نیایند.

۰۹:۴۳دقیقه/ حضور امیر اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲بهمن

مسیرهای ۱۰گانه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن در پایتخت، به این شرح است:

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی،میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره سه: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره چهار: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد(ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی(عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره نه: مسجد جامع امام سجاد(ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ده: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

ما مشتاق گزینه‌های روی میز هستیم/ ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم

مردم تهران با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامی آن ایالت متحده آمریکا اعلام داشتند.

راهپیمایان همچنین با پرچم‌هایی با عنوان «ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم» و یا «ما مشتاق گزینه‌های روی میز هستیم» آمادگی خود را در صورت هرگونه هجوم یا تهدید نظامی اعلام می‌دارند.