یکی از مسئولان ارشد صدا و سیما گفته است: بگردید، دهان همه را بو کنید. هر فردی را که دیدید بوی احمدی نژاد می دهد، به مرخصی بفرستید.

صدا و سیما، جمعی از پرسنل خود را که متهم به طرفداری از احمدی نژاد هستند، به مرخصی اجباری فرستاده است.
به گزارش خبرنگار شبکه ایران، افراد مذکور طیفی از تهیه کنندگان، مجریان و خبرنگاران صدا و سیما هستند. به این افراد گفته شده تا پایان مردادماه 92 باید به مرخصی رفته و در محدوده سازمان، تردد نکنند.
چندی پیش آقای "آ" از مسئولان ارشد صدا وسیما گفته است: بگردید و دهان همه را بو کنید. هر فردی را که دیدید بوی احمدی نژاد می دهد، به مرخصی بفرستید.
تا کنون حدود 20 نفر از پرسنل صدا وسیما مشمول این دستور شده اند. گفته می شود، فهرست 48 نفر دیگر از پرسنل صدا و سیما که که مظنون به طرفداری از دکتر احمدی نژاد هستند در لیست مرخصی اجباری قرار گرفته اند.
اقدامات ضددولتی صدا وسیما، در چند ماه اخیر به قدری رو به تزاید و عیان است که حتی اعتراض برخی نمایندگان مجلس و شورای نظارت بر صدا و سیما را نیز برانگیخته است.
چندی پیش علی دارابی، معاون سیما، با انتشار یادداشتی در هفته نامه پنجره – متعلق به علیرضا زاکانی – به تکرار اتهامات و مواضع مخالفان حزبی رئیس جمهور پرداخته و در عین حال از مانیفست سیاسی صدا و سیما پرده برداری کرده بود.

در پی برخورد با طرفداران احمدی نژاد انتظار می رود حملات ضددولتی رسانه ملی طی روزهای مانده به انتخابات تشدید شود.