حجت الاسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» دادستان کل کشور درباره حکم صادر شده برای آقای «جعفری تبار» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما به نقل از دانا؛ ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۳ خبری تحت عنوان «انتشار شایعه اعدام استاد جعفری تبار در قم» منتشر شد. در آن مطلب از مسئولان محترم مربوطه خواسته بودیم که در مورد وضعیت «جعفری تبار» اطلاع رسانی و روشنگری کنند تا از انتشار شایعات جلوگیری شود.


اکنون و بعد از گذشت چند هفته از آن زمان، حجه الإسلام و المسلمین سید «ابراهیم رئیسی» دادستان کل کشور درباره حکم صادر شده برای «جعفری تبار» در دادگاه ویژه روحانیت، گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.
وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد، حکم بدوی بوده و می ‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون قابل تجدیدنظر خواهد بود.
از سوی دیگر حجه الاسلام و المسلمین «محمدجعفر منتظری» رئیس دادگاه ویژه روحانیت، در این باره گفته بود: بنا نداریم اخبار ویژه مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.(+)

منبع

منبع2

منبع3

منبع 4  (*

"Our President, analytical news site"