تعدادی از آشوبگران هوادار فتنه با پرتاب سنگ به سمت سینما هویزه در مشهد اقدام به پرتاب مواد محترقه به بنرهای اخراجی ها 3کرده و در پاره ای از موارد شعارهای پراکنده سر دادند . این در حالی است که کارکنان سینما در داخل مجموعه حضور داشتند .

در حالی که فتنه گران خارجی و داخلی و برخی هواداران آنها به شدت از فیلم سینمایی "اخراجی ها 3" عصبانی بوده و تمام همت خود را برای تحریم این فیلم به کار برده اند ، در آخرین اقدام صورت گرفته عده ای باقی مانده از حامیان فتنه گران با حمله به سینمای اکران کننده این فیلم در مشهد بخشی از سینما و بنرهای تبلیغاتی اخراجی ها 3 را تخریب کردند .


بنا به گزارش واصله تعدادی از آشوبگران هوادار فتنه با پرتاب سنگ به سمت سینما هویزه در مشهد اقدام به پرتاب مواد محترقه به بنرهای اخراجی ها 3کرده و در پاره ای از موارد شعارهای پراکنده سر دادند . این در حالی است که کارکنان سینما در داخل مجموعه حضور داشتند .
سینما هویزه در خیابان دانشگاه قرار دارد .
گفتنی است فروش فيلم سينمايي «اخراجي‌هاي ۳» در ده روز نخست اكران از مرز يك ميليارد تومان گذشت.
لازم به یادآوری است رسانه های بسگانه تمام تلاش خود را برای تحریم اخراجی ها 3 و پر بیننده نشان دادن فیلم جدایی نادر از سیمین به کار بردند اما باتوجه به عدم استقبال مردم از فیلم اصغر فرهادی ، همچنان رکورد فروش در دست اخراجی هاست .