هیأت دولت و رئیس جمهور دولت اعتدال در حالی در بدرقه کاروان شهدا حضور پیدا نکردند که ده ها هزار نفر از مردم تهران منتظر بودند ...

روز گذشته مردم تهران در حالی کاروان ۹۲ شهید را تا معراج شهدا بدرقه کردند که بسیاری از مسئولین نیز فارغ از جایگاه و منصب سیاسی خود در جهت ابراز ارادت به شهدا با کاروان شهدا تا معراج همراه شدند.

در این میان آنگونه که حجت الاسلام ابوترابی در پایان سخنرانی خود اظهار داشت از میان روسای ۳ قوه علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت الاسلام آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدا حضور داشتند اما نکته ای که در این میان جالب توجه بود غیبت معنا دار نه فقط شخص رئیس جمهور بلکه هیأت دولت در بیعت با شهدا بود تا جایی که جای خالی قوه مجریه را می شد به راحتی در میان مسئولین ۲ قوه دیگر که از شهدا برای اتحاد و همکاری قوا مدد گرفتند حس کرد.

هیات دولت و رئیس جمهور دولت اعتدال در حالی در بدرقه کاروان شهدا حضور پیدا نکردند که ده ها هزار نفر از مردم تهران منتظر بودند تا رئیس جمهوری که خود در ۸ سال دفاع مقدس زحمات زیادی را کشیده است جلوتر از همه، کاروان شهدا را بدرقه کند.

این غیبت حتی اگر مهمترین دلیل سیاسی را به همراه داشته باشد قابل چشم پوشی نیست چرا که بدرقه شهدا آن هم در روز تعطیل مهمترین و واجب ترین کاری است که به عنوان تکلیف بر گردن هر کسی نهاده شده است.

اما فارغ از توجه به جریانات سیاسی در میان مسئولینی که در مراسم روز گذشته حضور پیدا کردند؛ آمدن سردار نقدی آن هم با لباس شخصی و پیراهن مشکی عزا برای همگان قابل توجه بود همچنین یکی دیگر از میهمانان دیروز شهدا دکتر محمود احمدی نزاد بود که با استقبال برخی نیز مواجه شد.

احمدی نژاد در حالی دوباره با شهدا بیعت کرد که جای خالی رئیس جمهور جدید در کنارش حس می شد.