اتفاقات شرم آور فتنه گران در به آتش کشیدن خیمه اباعبدالله در روز عاشورا، پاره کردن تمثال امام راحل تنها بخشی از این اقدامات است که به رغم تلاش های اخیر برخی سیاسیون، به راحتی از افکار عمومی پاک نخواهد شد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، علیرغم تلاش های اخیر برخی سیاسیون مبنی بر کمرنگ کردن آثار مخرب فتنه ۸۸ و تطهیر چهره عناصر فتنه، به نظر می رسد این جماعت همچنان بر موضع خود پابرجا بوده و آثاری از پشیمانی در گفتارشان نمایان نیست.
نماینده نوشت: بعد از انتخابات سال ۸۸ بود که دو تن از نامزدهای شکست خورده ریاست جمهوری همنوا با ضد انقلاب خارج نشین ادعای «تقلب» در انتخابات را مطرح و با اردوکشی خیابانی ۸ ماه هزینه های بسیاری را بر کشور تحمیل کردند؛ فتنه ای که برخی از خواص نیز نتوانستند از آن سربلند بیرون بیایند.
زیر سوال بردن صحت انتخابات در حالی از سوی برخی مطرح می شد که بسیاری از آنها با همین سیستم انتخاباتی به قدرت دست یافته بودند.
اتفاقات شرم آور فتنه گران در روز قدس و شعار "نه غزه، نه لبنان..."، به آتش کشیدن خیمه اباعبدالله در روز عاشورا، پاره کردن تمثال امام راحل تنها بخشی از این اقدامات است که به رغم تلاش های اخیر برخی سیاسیون، به راحتی از افکار عمومی پاک نخواهد شد.
هر چند با این وجود نظام با رأفت اسلامی با سران و عوامل این فتنه برخورد کرد اما حال با گذشت ۴ سال و با روی کارآمدن دولت جدید عده ای سعی دارند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و با طرح تئوری "صلوات برگذشته"، سخن از "رفع حصر" به میان می آورند؛ این در حالی است که فاطمه کروبی همسر یکی از سران فتنه مدعی شده است که مهدی کروبی همچنان موضع قبلی خود را دارد.
وی که پس از مدت ها سکوت به تازگی در محفلی عمومی شرکت کرده بود در میان جمعی از حاضرین صحبت هایی را در خصوص مواضع اخیر همسرش مطرح کرده که فایل صوتی آن در اختیار سایت نماینده است.
فاطمه کروبی در این صحبت کوتاه به صراحت عنوان کرد: اگر موضع مهدی کروبی تغییر کند ما خودکشی می کنیم. سه سال و نیم تحمل کردیم و حالا نباید کوتاه بیاییم و تغییر موضع بدهیم.
کروبی که به گفته خودش، به همراه با همسر، هم اکنون در خانه شخصی شان در جماران مستقر هستند همچنین اضافه کرد که مهدی کروبی در سلامت کامل به سر می برد.
او همچنین تصریح کرد که علاوه بر منزل مسکونی، دفتری نیز برای ملاقات ها اجاره کرده ایم و دیدارهای خود را در آن مکان انجام می دهیم.
همسر مهدی کروبی افزود: با خانواده موسوی و فرزندان وی نیز دیدارها و روابط مستمری داریم.