مردم جهان امروز شاهد جنایت های رژیم های خود هستند و به دنبال یک ناجی و حامی میگردند، پیام خوب مقام معظم رهبری می تواند آن ها را به زیر یک چتر واحدی هدایت کند ،این نامه هم می تواند به وحدت اسلامی کمک کندو هم شروع خوبی برای یک جامعه معنوی جهانی واحد باشد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی مصدق پور مدیر شبکه الاتجاه عراق در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " اظهار داشت : نامه های رهبری بازتاب خیلی خوبی در شبکه های اجتماعی فیس بوک ،توئیتر و .. داشته است و با با استقبال زیادی مواجه شد.
وی افزود : اکثر جوان های غربی دچار سرگردانی شده و حقیقت را نمی شناسند، مقام معظم رهبری از آنها دعوت کرد تا ماهیت اسلام محمدی اصیل را از طریق منابع معتبر نه توسط رسانه های مغرض بشناسند .
مصدق پور خاطر نشان کرد : این نامه نشان می دهد پیش بینی های مقام معظم رهبری همیشه درست بوده و حتی این خیزش های مردمی و بیداری به اروپا می رسد و امروز ما شاهد این امر هستیم .
مدیر شبکه الاتجاه عراق با اشاره به اقدام زشت نشریه فرانسوی شارلو ابدو عنوان کرد : غربی ها دست به کار زشتی زدند و با ابزار تکفیری ها و تروریست ها به دنبال این هستند که اسلام هراسی راه بیاندازند و چهره اسلام را بد جلوه دهند.
وی بیان کرد : مقام معظم رهبری مقام اعظم جهان اسلام محسوب می شوند و هیچ کسی غیر از ایشان در دفاع از اسلام نتوانست این چنین موضع گیری کند، نه فقط جوانان غربی بلکه تمام مسلمانان دنیا از طریق این نامه پی بردند که یک حامی و رهبر معنوی دارند و علاقه و شناخت آن ها به ایشان بیشتر شد.
مصدق پور با بیان اینکه این نامه می تواند سرمنشاء برکت بیشتری شود ادامه داد: نامه رهبر انقلاب وسیله ای برای دفاع از اسلام و مسلمین است،مسلما تمام تحرکات رهبری در راستای وحدت در امت اسلامی بوده است بنابراین این نامه می تواند سرآغاز یک وحدت انسانی شود و فراتر از چهارچوب اسلامی تاثیر گذار باشد.
مدیر شبکه الاتجاه عراق در پایان تاکید کرد : مردم جهان امروز شاهد جنایت های رژیم های خود هستند و به دنبال یک ناجی و حامی میگردند، پیام خوب مقام معظم رهبری می تواند آن ها را به زیر یک چتر واحدی هدایت کند ،این نامه هم می تواند به وحدت اسلامی کمک کندو هم شروع خوبی برای یک جامعه معنوی جهانی واحد باشد .

"Our President, analytical news site"