رییس دبیر خانه جنبش تعهد گفت: با شناختی که از رییس جمهوری دارد، می‌دانم که ایشان تاکید دارند که با هر تخلفی در هر سطحی برخورد جدی شود و مردم مطمئن باشند که انتخابات سالم و باشکوه برگزار خواهد شد.

اسفندیار رحیم مشایی پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از فضای سیاسی و انتخاباتی کشور چیست، گفت: من از هرکس که می‌تواند به کشور خدمت کند، دعوت می‌کنم که حتما وارد این عرصه شود. چراکه هرچقدر افراد بیشتر وارد این عرصه شوند، می‌توانند سلایق مختلف مردم را جذب کنند و ما هم به یک انتخابات باشکوه نیاز داریم و برای اینکه مردم به صحنه بیایند، باید از هر سلیقه‌ای در انتخابات حضور داشته باشد.

به گفته وی باید دانست به هر ترتیب مسوولیت، مسوولیت سنگین و این میدان، میدان نمایندگی ملتی بزرگ است و کار سختی قلمداد می‌شود، ولی امیدواریم همه کسانی که می‌خواهند خدمتی به این ملت انجام دهند، بیایند و به شکوه انتخابات کمک کنند.

خبرنگاری از مشایی پرسید، گفته می‌شود شعار شما در انتخابات «زنده باد بهار است» که مشایی در پاسخ به این سوال گفت: مگر شعار زنده باد بهار امروز داده شده آقای رییس جمهور یک سال پیش هم در سخنرانی خود این موارد را بیان کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه دولت شعار انتخاباتی ندارد، تاکید کرد: دولت بنا ندارد فعالیت و کار انتخاباتی کند.

وی گفت: توجه دولت در تمام سطوح این است که خدمتگزار مردم باشد و تا آخرین فرصت خود، به خدمت به مردم ادامه دهد.

مشایی اظهار کرد: دولت باید در اجرا فضا را تا آنجا که از دستش برمی‌آید سالم نگه دارد، چراکه به هر ترتیب همه چیز دست دولت نیست، اما دولت تلاش می‌کند هیچ شائبه‌ای پیش نیاید و اجرای انتخابات را در نهایت سلامت به پیش ببرد.

رییس دبیر خانه جنبش تعهد افزود: با شناختی که از رییس جمهوری دارد، می‌دانم که ایشان تاکید دارند که با هر تخلفی در هر سطحی برخورد جدی شود و مردم مطمئن باشند که انتخابات سالم و باشکوه برگزار خواهد شد.