خودروي پلاك 85 با اسكورت ديپلماتيك ماموريت انتقال ميهمان ويژه كاخ سفيد و سيا به ويلايي در حومه واشنگتن را برعهده داشت. اين تدارك در كنار استقبال دنيس راس، مسوول امور ايران و خاورميانه شوراي امنيت امريكا از 'محمدرضا مدحي' از اهميت اين 'شكار سيا' براي اجراي پروژه هاي ضد ايراني حكايت داشت.

از ملاقات با هيلاري كلينتون در عربستان تا شكست ماموريت فرماندهي ضدانقلاب در اسراييل
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «رئيس جمهور ما» ، اين عبارات روايتگر فيلم مستندي است كه شب گذشته از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شد و در قالب آن 'محمدرضا مدحي' كه قرار بود با استقرار در سرزمين هاي اشغالي نقش رهبري پروژه 'دولت در تبعيد' (Iranian Government Exile) را عليه نظام اسلامي دنبال كند به شرح ابعاد و زواياي ناگفته از تحركات ضد ايراني غرب همزمان با اجراي پروژه فتنه 88 در داخل پرداخت.
وي در پروژه تعريف شده از سوي نظام سلطه و در راس آن آمريكا بازيگري نقش رهبر'دولت در تبعيد' پروژه مصوب بنياد دفاع از دموكراسي (FDD) مستقر در واشنگتن را برعهده داشت. بنيادي كه چهره هايي ضد ايراني نظير مايكل لدين، جيمز ولسي (رييس سابق سازمان جاسوسي آمريكا) و ديگر عناصر سيا حضور دارند و در جلسات سالهاي گذشته خود تاكيد داشتند كه قبل از آن كه سرعت تحولات در ايران بيش از اندازه شود و قدرت نظام حاكم به حدي برسد كه ديگر نتوان بر آن اثر گذاشت بايد اقدام كرد.
ذيل مصوبه دولت در تبعيد، سرويسهاي امنيتي آمريكا، انگليس، فرانسه و اسراييل ذينفع شدند تا نمايندگان ضد انقلاب در خارج را زير يك چتر گردهم آورند و در اين راستا به جستجوي كساني رفتند كه در ساختارهاي حكومتي و قدرت ايران حضور داشته و – به خيال واهي خود – توانايي ضربه زدن به نظام اسلامي را داشته باشند. در اين طراحي ها دولت در تبعيد بايد توسط فردي كه داراي سوابق اجتماعي و مذهبي در ايران است اداره شود.
آنچه مي خوانيد روايت خبرنگار سياسي ايرنا از مستند 'الماسي براي فريب' است. آنگونه كه اين عبارت در بخش انتهايي فيلم شنيده مي شود: 'الماس فقط مي تواند الماس را ببرد'، نفوذ و حضور ماموران اطلاعاتي ايران در اين پروژه ضد ايراني حاكي از گسترده بودن برد عملياتي سربازان گمنام امام زمان(عج) فراسوي مرزهاي جغرافيايي است و اين دستگاه مقتدر توانسته است در كانون طراحي هاي ضد ايراني حضور يابد و توطئه ها را در نطفه رصد، مديريت و خنثي كند.

** چرا 'محمدرضا مدحي' ؟
'محمدرضا مدحي' كه بود و چه ويژگيهايي داشت كه براي رهبري 'دولت در تبعيد' برگزيده شد؟ چهره او گوياست:‌ فردي با محاسن كه نوعي نگاه مذهبي را انعكاس مي دهد. او حدود 60 تا 70 درصد مجروحيت جنگي و سابقه فعاليت در يكي از ارگانهاي نظامي انقلابي نيز برخوردار است و اين مولفه ها باعث شده در ميان ضدانقلاب به 'سردار' نيز معروف شود.
چهره او با احمد باطبي، ديگر عنصر ضدانقلابي و فريبخورده غرب بسيار متفاوت است چرا كه در حوالي سالهاي 78 اين تيپ و ظاهر مدنظر سيا براي اجراي پروژه هاي براندازي بود و حال اينك سيا به اين نتيجه رسيده كه فردي مذهبي با اين شكل و شمايل بايد در راس رهبري حركت ضدانقلاب حضور يابد تا حلقه مفقوده تلاشهاي ضدايراني كامل شود و مخاطبان براندازي را به خود جذب كند.
مدحي، قبل از همكاري با سيا به تجارت الماس و سنگهاي قيمتي در اندونزي مشغول بود. آنچه موجب شد، مدحي مورد توجه سيا قرار گيرد تيپ ظاهري و سوابق وي بود كه در سال 87 نيز تاسيس جنبش ضد انقلاب 'جمع ياران' به آن افزوده شد. با تلاشهاي سازمان جاسوسي آمريكا براي متقاعد كردن مدحي به همكاري در پروژه دولت در تبعيد، سفير آمريكا بارها با وي در اين شهر ديدار كرد. با سفر ناگهاني وي به عربستان، اين ارتباط قطع شد اما سفراي آمريكا، انگليس و فرانسه در ملاقاتهايي با مدحي در عربستان تلاشها براي جذب وي را آغاز كردند. سفير آمريكا به مدحي گفت كه وي را به ملاقات يك فرد بسيار مهم ؟! آشنا مي برد.

** ملاقات با هيلاري كلينتون در عربستان
آنگونه كه مدحي مي گويد؛ وي ملاقاتي با هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا در زمان سفر به عربستان داشته است. در اين ملاقات كه در حضور سعود الفيصل وزير خارجه عربستان سعودي انجام مي شود، ابراز تمايل كلينتون براي ملاقات با مدحي در آمريكا، دعوت نامه اي براي اين شكار سيا تلقي مي شود.
مدحي پس از پذيرش دعوت همكاري در پروژه ضد انقلابي به منبع خبري براي رسانه هاي تحت مديريت سيا تبديل شد و در اين مصاحبه ها مدعي بود كه 20 هزار نفر در يك نهاد انقلابي نظامي با وي همراه هستند.
اين عبارت از نگاه سيا حلقه مفقوده تلاشهاي نظام سلطه در براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بود. سيا در پروژه جديد خود 'نفوذ در ساختارهاي حكومتي' را طرح ريزي كرده بود و حال مدحي مهره اي مطلوب به نظر مي رسيد، حال آنكه ادعاي او دروغي بيش نبود.
در تصور طراحان اين پروژه ضد ايراني، با حضور گروههاي ضد انقلاب زير يك چتر و نفوذ در ساختارهاي حكومتي رويايي سي ساله اقدامهاي مخرب عليه نظام عملي به نظر مي رسيد.

** در هتل آتلانتيك چه گذشت؟
' نهم دسامبر 2010 – پاريس – دفتر كار اميرحسين جهانشاهي' اين عبارات را مدحي مي گويد و اشاره دارد به جلسه هماهنگي كنفرانس مطبوعاتي كه قرار بود در اتاقهاي 507، 508 و 509 طبقه پنجم هتل آتلانتيك پاريس – محل كار جهانشاهي برگزار شود.
مدحي و جهانشاهي در كادر دوربيني قرار گرفته اند كه قرار بود تنها ميان سه نفر محفوظ بماند: مدحي، جهانشاهي و فردي كه پشت دوربين خصوصي قرار داشت: مهرداد خوانساري. اين سه نفر آن روز تمريني داشتند بر نطقي كه واژگان آن از قبل در اختيار آنها قرار گرفته بود و براي آن واژه پردازي مي كردند؛ هدف كنفرانس، اعلام رسمي و عمومي اتحاد و همكاري مشترك جنبش جمع ياران و سازمان موج سبز - سازماني كه تمام اپوزيسيونها به دستور سرويسهاي اطلاعاتي بيگانه در آن گردهم آمده اند – بود.
كنفرانس مطبوعاتي مدحي و جهانشاهي با استقبال رسانه هاي نظام سلطه همراه مي شود و در اين ميان تلويزيون اسراييل با ذوق زدگي ده بار از اين كنفرانس مطبوعاتي گزارش پخش مي كند و از مدحي كه قرار است در طراحي ها در پايگاهي اسراييلي حضور يابد نقش يك رهبر را مي سازد.

** نگاهي به بازيگران صحنه
اميرحسين جهانشاهي از عناصر سلطنت طلب است كه پدر وي در رژيم طاغوت صاحب منصب بوده است. او انسان متمول و پولداري است كه فعاليت سياسي خاصي در سي سال قبل از مشاركت در اين طرح انجام نداده است اما يكباره به همراه مهرداد خوانساري سازمان موج سبز را تاسيس مي كند.
مهرداد خوانساري سابقه فعاليت ديپلماتيك در دوران طاغوت را دارد و آخرين ماموريت وي در واشنگتن بوده است. پدر وي قايم مقام وزير خارجه شاه است. او سابقه همكاري با بي بي سي و نيز سرويس اطلاعاتي اسراييل را در كارنامه دارد.
بنا بر اطلاعات دريافتي، ديگر بازيگران اين صحنه را احمد باطبي، محسن مخملباف، منوچهر محمدي، اميرعباس فخرآور و احمد ملكي ديپلمات ايراني پناهنده شده در ايتاليا كه خواهرزاده مهدي كروبي است، به همراه گروهكهاي ضد انقلاب و تجزيه طلب نظير پژاك و كومله و رابطين MI6 (سرويس اطلاعاتي انگليس) و سيا تشكيل مي دهند.

** اطفاي فتنه داخلي در كنار رصد تحركات خارجي، مدالي افتخار بر سينه سربازان گمنام
اين تحركات زماني انجام مي شود كه غبار فتنه 88 فضاي كشور را در برگرفته اما اين خيال خامي بود كه ماموران اطلاعاتي ايران به فتنه داخلي درگير شده و از رصد تحركات بيرون مرزها بازمانده اند. حال آن كه وزارت اطلاعات در كنار اطفاي فتنه داخلي تحركات دشمن در خارج كشور در اروپا و آمريكا را نيز رصد و با نفوذ در اين شبكه ها آن ها را مديريت كرد.
مدحي در ادامه مستند تلويزيوني از سرمايه گذاري بي حد و حصر نظام سلطه براي موفقيت اين پروژه مي گويد و ارقامي را بيان مي كند كه سرجمع آن حدود هفت ميليارد دلار مي شود. در اين ميان صداي وي در مقاطعي قطع مي شود و بيننده احتمالا حدس مي زند كه مدحي از سران فتنه 88 نام برده است.
در طراحي هاي صورت گرفته، مدحي مامور مي شود تا با استقرار در پايگاهي در سرزمين هاي اشغالي ساماندهي طرحهاي ضد ايراني نظير ايجاد ناامني، اغتشاش، آشوب، حذف فيزيكي و كودتا را برعهده گيرد. حال آنكه ابزارهاي اعمال اين گونه اقدامات 'سخت' نظير حضور گروهكهاي ضدانقلاب نظير كومله و ... ذيل حركت ضدايراني فراهم آمده است.
نظام سلطه در تصور خويش، معتقد بود كه جنگ نرم براي براندازي نظام حاكم بر ايران كافي نيست و از اين رو دولت در تبعيد را شكل داد تا اقدامات سخت نيز چاشني مبارزه با خواستهاي ملت ايران قرار گيرد.
مستند در حالي به پايان مي رسد كه اشراف و اقتدار ايران بر حوزه امنيت داخلي خود باري ديگر بر همگان ثابت شده است. نفوذ و حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در جلسات و محافل اين پروژه ضد ايراني حاكي از آن دارد كه ماموران اطلاعاتي ايران نه تنها تحركات فتنه گران داخلي را مهار كردند بلكه خاكريزهاي مقابله با دشمن را فراسوي مرزهاي ايران ترسيم كرده اند.
رويكرد تهاجمي همان ماموريتي است كه رهبر معظم انقلاب اسلامي در بازديد از وزارت اطلاعات به سربازان گمنام امام زمان (عج) محول كردند و اين حركت افتخارآفرين و غرور آميز ماموران اطلاعاتي ايران در خنثي كردن تحركات دشمنان عليه ملت ايران حاكي از موفقيت سربازان گمنام در لبيك عملي به فرمان مقتداي خويش دارد.